تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهکده گردشگری بیدمجنون در قم ساخته می‌شود /بوم گردی با چاشنی گلخانه

۱۵:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

۷۸۸۸۱۴۳

۱۵:۴۰ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

۷۸۸۸۱۴۳

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا ارجمندی،مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در بازدید از منطقه سنبل‌آباد با اشاره به برنامه ریزی برای  احداث دهکده گردشگری بیدمجنون در بخش سلفچگان اظهار کرد: این دهکده با همکاری اداره‌کل منابع طبیعی استان و در زمینی حدود ده هکتار و با سرمایه‌گذاری شرکت گردشگری بیدمجنون احداث می‌شود.

او ادامه داد: پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری در فاز اول دهکده گردشگری بیدمجنون حدود ۵۰۰ میلیارد ریال است و برای ۳۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان این که در کنار این دهکده می‌توان از ظرفیت اقامتگاه بوم‌گردی و ایجاد گُلخانه نیز استفاده کرد، ادامه داد: ایجاد مجموعه گلخانه‌ای با نگاه گردشگری می‌تواند با استقبال گردشگران مواجه شود.

ارجمندی گفت: گلخانه‌های گردشگری به گردشگران این امکان را می‌دهد تا با محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی به صورت مستقیم آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهکده گردشگری بیدمجنون در قم ساخته می‌شود /بوم گردی با چاشنی گلخانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..