تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه هوایی دزفول نقش بسزایی در امنیت آسمان ایران در دفاع مقدس داشت

امام جمعه دزفول با اشاره به رشادت‌های خلبانان در طول جنگ تحمیلی گفت: پایگاه چهارم شکاری دزفول یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی منطقه بوده و در طول جنگ تحمیلی تاثیر زیادی بر امنیت آسمان ایران اسلامی داشته است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی چهارشنبه در جریان دیدار با فرماندهان و خلبانان پایگاه چهارم شکاری دزفول افزود: قیام ۱۷ شهریور در سال ۱۳۵۷ در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی موثر بود.

وی برای خلبانان و کارکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول سلامتی و موفقیت روز افزون در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزو کرد.

امیر جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی نیز به عوامل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ اشاره کرد و گفت: ۱۷ شهریور روز وحدت و یکپارچگی مردم در مقابل طاغوت بود.
وی افزود: در این روز برخلاف تهدید عوامل مزدور شاه در خیابان‌های تهران حضور یافتند و نارضایتی خود را در خصوص عملکرد شاه بیان کردند.

امیر ولدی اظهارداشت: در این روز که به روز جمعه سیاه معروف است، بیش از چهار هزار نفر شهید شدند.
در این دیدار، حاضران با زیارت پرچم مرقد مطهر امام حسین (ع) و مدیحه سرایی مادحان، یاد شهدای کربلا و شهیدان قیام ۱۷ شهریور را گرامی داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه هوایی دزفول نقش بسزایی در امنیت آسمان ایران در دفاع مقدس داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..