تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های ارز دیجیتال مقدمه

اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید شناخت بهترین صرافی های ارز دیجیتال یکی از ضروریات مهم برای شما است. در حال حاضر صرافی‌های زیادی در ایران و جهان در حال فعالیت هستند، به همین دلیل شناخت بهترین صرافی رمزارز از میان این تعداد زیاد صرافی کار مشکلی است. ما در این مقاله بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران و جهان را به شما معرفی می‌کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

انواع صرافی ارز دیجیتال

از نظر مدل سرویس‌دهی می‌توان صرافی‌های ارز دیجیتال را به دو دسته فروشگاهی و بازار معاملاتی تقسیم‌بندی کرد. در صرافی‌های فروشگاهی شما مانند یک فروشگاه با خود صرافی طرف معامله هستید و خود صرافی، ارز دیجیتال شما را می‌خرد و موقع خرید هم رمزارز خود را از صرافی می‌خرید.

اما در صرافی‌های بازار معاملاتی صرافی فقط یک پلتفرم معاملاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران داخل صرافی از طریق این پلتفرم با هم معامله می‌کنند. در اصطلاح می‌گویند که معاملات در این صرافی‌ها به صورت همتا به همتا انجام می‌شود.

بهترین صرافی ‌های ارز دیجیتال در ایران

تعداد صرافی ‌های آنلاین فروشگاهی در ایران زیاد است. ما در اینجا سه تا از این صرافی‌های معتبر را معرفی می‌کنیم.

صرافی بیت برگ

بیت برگ یک صرافی فروشگاهی با کاربری ساده و راحت است. این وب‌سایت بیش از 100 نوع رمزارز را خرید و فروش می‌کند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی دیجی ریال

صرافی فروشگاهی دیگری که در ایران معتبر است، صرافی دیجی ریال است. دیجی ریال هم یک صرافی فروشگاهی با رابط کاربری ساده است. از طریق صرافی دیجی ریال هم‌اکنون بیش از 120 ارز دیجیتال قابل خرید و فروش است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

صرافی نوبیتکس

صرافی‌های بازار معاملاتی هنوز در ایران زیاد نیستند و امکانات صرافی‌های بازار معاملاتی خارجی را نیز ندارند. یکی از صرافی‌های بازار معاملاتی که در واقع اولین صرافی بازار معاملاتی در ایران است، صرافی نوبیتکس است. صرافی نوبیتکس بستری را فراهم کرده که کاربران به صورت همتا به همتا می‌توانند معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی های رمزارز جهان

صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان بسیار زیاد هستند و انتخاب از میان این انبوه صرافی ممکن است مشکل باشد. البته برای ما ایرانیان انتخاب‌های زیادی وجود ندارد، چون اکثر صرافی‌های خارجی ایرانیان را تحریم کرده‌اند.

صرافی بایننس

در گذشته اکثر ایرانیان از صرافی بایننس که بهترین صرافی رمزارز در جهان است استفاده می‌کردند. بسیاری از تراکنش های خرید و فروش بیت کوین ایرانی ها در این صرافی انجام می شد. البته کاربران برای استفاده از این صرافی احراز هویت نمی‌کردند و با استفاده از وی‌پی‌ان و آی‌پی کشور‌های دیگر وارد بایننس می‌شدند.

اما اخیراً صرافی بایننس انجام احراز هویت را اجباری کرده و امکان معامله برای افراد بدون احراز هویت را کاملاً حذف نموده است. همین امر سبب شد که بسیاری از کاربران ایرانی دارایی‌های خود را از صرافی بایننس خارج کنند و به سمت صرافی‌های جایگزین بروند.

هنگام انتخاب صرافی‌های خارجی دقت کنید که این صرافی‌ها با کاربران ایرانی مشکلی نداشته باشند و گرنه ممکن است دارایی شما را بلوکه کنند و نتوانید به دارایی خود دسترسی داشته باشید.

صرافی کوینکس

از میان صرافی‌های رمزارز خارجی، صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و حتی اخیراً زبان فارسی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است. صرافی کوینکس هم یک صرافی بازار معاملاتی است. این صرافی برای جذب کاربران ایرانی برنامه‌ریزی کرده و حتی صفحه مجازی به زبان فارسی نیز دارد.

صرافی کوکوین

از صرافی‌های خارجی معتبر دیگر می‌توان صرافی کوکوین را نام برد. این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های حوزه ارز‌های دیجیتال است. یکی از ویژگی‌‌های مثبت این صرافی، پشتیبانی از بسیاری از رمزارز‌ها است. همچنین کارمزدهای پایین صرافی کوکوین، که باعث میشود شما بتوانید بهترین قیمت ارز دیجیتال را پیدا کنید که آن را به اکسچنجی محبوب تبدیل کرده است. این صرافی نیز یک صرافی بازار معاملاتی است.

بهترین صرافی های ارز دیجیتال

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال معیار‌های زیادی وجود دارد. از جمله این معیارها می‌توان مبلغ کارمزد صرافی، تعداد رمزارز‌هایی که صرافی پشتیبانی می‌کند، راحتی کار با پلتفرم صرافی، حجم نقدینگی موجود در صرافی (این ویژگی مخصوصاً در مورد صرافی‌های بازار معاملاتی اهمیت بیشتری دارد) و همچنین نحوه پشتیبانی صرافی از کاربران خود را نام برد.

نکته‌ای که وجود دارد این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال برای افراد مختلف با دانش و آگاهی مختلف متفاوت است. همچنین هدفی که فرد از خرید ارز دیجیتال دارد نیز در انتخاب بهترین صرافی رمزارز برای او مؤثر است. به عنوان مثال فردی که قصد دارد برای سرمایه‌گذاری بلندمدت ارز دیجیتال خریداری کند،

با کسی که قصد دارد به معنوان معامله‌گر هر روز در بازار ارزهای دیجیتال به صورت حرفه‌ای خرید و فروش کند بسیار متفاوت است و در نتیجه بهترین صرافی برای هر کدام از این افراد متفاوت است. شما باید با توجه به هدف خود و بررسی شرایط کاری خود بهترین صرافی رمزارز را که بتوانید به راحتی در آن فعالیت داشته باشید انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین صرافی های ارز دیجیتال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..