تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید !

مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید ! مناطق آنتالیا

آنتالیا شهری است که دارای مناطق جذاب و گردشگری متعددی می باشد. از این رو اگر قصد سفر به آنتالیا یا مهاجرت به این شهر دارید توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با برخی از مهم ترین مناطق آنتالیا آشنا شوید.

فهرست مطالب

1- محله بلک (BELEK)

2- محله کمر (KEMER)

3- محله لارا (LARA)

4- محله کنیالتی

5- منطقه کپز

6- محله سیده (SIDE)

مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید ! 

1- محله بلک (BELEK)

بلک یکی از مهمترین مناطق آنتالیا است و هرساله مسافرین زیادی از ایران و سایر نقاط دنیا با تور آنتالیا به این منطقه سفر میکنند. در واقع، دلیل ایجاد محله سیاه ظهور مکانی پر از استراحتگاه و هتل های مجلل بود که با سواحل شنی زیبا و جنگل های کاج احاطه شده بود.

وقتی به بلک سفر می کنید، مکانهای تاریخی زیبایی را مشاهده خواهید کرد. شنا در بسیاری از سواحل فوق العاده و لذت بردن از ورزش های آبی ؛ و در رستورانهای واقع در هتلهای لوکس، غذاهای خوشمزه را مزه خواهید کرد.هر شب در منطقه بلک جشن های شلوغی به پا می شود که این اتفاق این منطقه را به محل مناسبی برای خوش گذرانی تبدیل کرده است.

منطقه ای محبوب برای علاقه مندان به گلف

زمین های گلف، امکانات عالی در هتل های زیبا و موارد مشابه دیگر جزو جذابیت های این منطقه است که آن را تبدیل به مکانی معروف کرده است.در واقع، رنگ مشکی به یک هدف ایده آل برای گلف بازان تبدیل شده است، گرچه هزینه آن بسیار کمتر از کشورهایی مانند پرتغال و اسپانیا است.

اگر قصد سفر به آنتالیا را داشتید پشنهاد میکنیم جهت استعلام قیمت تور ترکیه با آژانس مسافرتی هورامان گشت مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس حاصل نمائید.اگر اهل طبیعت هستید، پارک ملی کورسونلو تنها 20 کیلومتر از مرکز آن فاصله دارد. هیچ مرکز خرید بزرگی در این محله وجود ندارد، اما در عوض باید از فروشگاه های مختلفی که در قسمت های مختلف آن ساخته شده است راضی باشید. فاصله مرکز بلک تا فرودگاه 33 کیلومتر است.

2- محله کمر (KEMER)

کمر یکی از محبوب ترین مناطق برای مسافران تور آنتالیا است، زیرا در 35 کیلومتری جنوب شرقی شهر واقع شده است. جاذبه های این محله سواحل زیبا، استراحتگاه ها و هتل های ساحلی مدرن و مد روز، رستوران ها، کافه های زیاد و امکانات عالی برای تفریح ​​است.

البته این منطقه فاقد آثار تاریخی است و مردم به دلیل سواحل بسیار تمیز با آب زلال و گرمای آفتاب به این محله می آیند. اسکله های قایق بادبانی و پارک Euroc از دیگر مکان های دیدنی هستند.

3- محله لارا (LARA)

یکی دیگر از مناطق محبوب آنتالیا، منطقه لارا است. فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد و به دلیل جاذبه های متعدد و مجاورت بسیار در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. این محله دارای سواحل زیبا، آب زلال و امکانات عالی است. مکانی پر از هتل های زیبا، مراکز تفریحی و جاذبه هایی که شما را شگفت زده خواهد کرد.

ساحل لارا یکی از دلایلی است که اگر در این محله هتل رزرو نکنید، حتماً برای دیدن آن به این منطقه خواهید رفت.از لحاظ داشتن مرکز خرید بزرگ فقیر است اما چنانچه عرض شد هتل های مجلل با فراهم کردن تفریحات آبی جایی برای نگرانی و کمبود نگذاشته اند. فاصله مرکز لارا تا فرودگاه 6.5 کیلومتر است. محله های لارا شامل گوزل اوبا، چلایان، فنر و شیرینیالی است.

4- محله کنیالتی

از این منطقه تا فرودگاه حدود 20 دقیقه فاصله است. برای کسانی که دنبال زندگی در بهترین مناطق آنتالیا هستند، کنیاتی یکی از مناسب ترین ها است. ساحل شنی این منطقه به عنوان یکی از زیبا ترین و پاکیزه ترین سواحل در جهان معروف است.

مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید !

 این محله بسیاری از امکانات ویژه و لوکس مثل بارها، کافه ها، رستوران ها و مغازه ها را در خود جای داده است. بیمارستان المپوس در این محله واقع شده است و یکی از بهترین بیمارستان های آنتالیا است.

5- منطقه کپز

هیچ ساحلی در کپز وجود ندارد، بنابراین تعداد گردشگران کمتری نسبت به سایر محله های آنتالیا دارد. با این حال، این منطقه نسبت به جاهای دیگر ارزان تر است و سرمایه گذاری در آن سودآور خواهد بود.تا سالهای گذشته بیشتر ساکنان این منطقه شهروندان آنتالیا بودند، اما در سالهای اخیر با رشد خانه های جدید، تعداد خارجیان در این منطقه افزایش یافته است.

این محله می تواند یکی از بهترین محله های آنتالیا برای زندگی باشد.مراکز خرید زیادی در این منطقه وجود دارد و فروشگاه مترو نیز شعبه ای در کپز دارد. در این محله می توان از اتوبوس ها و تراموا برای جابجایی نام برد.

6- محله سیده (SIDE)

محله ای بسیار شگفت انگیز در آنتالیا که هنگام سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید. این منطقه زیبا دارای سواحل عالی و عالی است که جزو بهترین سواحل آنتالیا است. اما این دیدنی های تاریخی ساید است که آن را برای مسافران بسیار مهم کرده است. ویرانه های معبد آپولو، آتنا، تئاتر باستانی و بسیاری از مکان های دیگر که می توانید جلال امپراتوری های گذشته را در آن مشاهده کنید.

بازدید از آبشار ماناوگات یا رفتن به دره کوپورلو از دیگر جاذبه هایی است که تجربه یک سفر هیجان انگیز به آنتالیا را دوچندان می کند. شما همچنین هتل های لوکس و زیبا زیادی در Side با انواع امکانات تفریحی مانند استخر و سرگرمی برای اقامت دارید. فاصله مرکز سیده تا فرودگاه 54 کیلومتر است.

مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید !

جهت رزرو تورهای ترکیه با بهترین نرخ و بهترین کیفیت با آژانس مسافرتی هورامان گشت ستاره تماس حاصل نمائید. با هورامان گشت لوکس و ارزان سفر کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناطق آنتالیا (اگر قصد سفر به آنتالیا و یا مهاجرت دارید) حتما بخوانید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..