تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز

این مرکز در قالب طرح شهید سلیمانی و به همت کادر درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی اهواز از امروز به مردم خدمت رسانی میکند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر استان گفت: مجموعه بسیج برای همه‌ی اقشار مردم هست و با تفکر بسیجی همه میتوانند به هم نوعان خود خدمت کنند.افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز


سردار حسن شاهوارپور افزود: علیرغم تحریم‌های سنگین ما با توانایی خود اقدامات خوبی را شکل دادیم، و در طرح شهید سلیمانی نیرو‌های بسیجی موفق به اجرای سه اقدام رهگیری، حمایتی و نظارتی شدند.


وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که انجام گرفت ما به واکسن داخلی دست پیدا کردیم و در روز‌های اخیر هم مقدار واکسن زیادی وارد کشور شده و این امر بازهم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :آغاز واکسیناسیون کارکنان جایگاه‌های سوخت

به گفته پزشکان مهمترین امر مقابله انجام واکسیناسیون مردم است، خدمت به مراجعه کنندگان جهت واکسیناسیون هم در اینجا با کیفیت بالا انجام میگیرد.

این سالن در منطقه کوی علوی اهواز واقع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون غدیر شهرداری اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..