تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر شهید داود کرمی به فرزند شهید خود پیوست

روح بلند مادر بزرگوار بسیجی شهید داود کرمی از شهدای شاخص ناحیه حضرت روح اله (ره) به ملکوت اعلی پیوست.

 حجت الاسلام علیرضا بلاغی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت روح اله(ره)ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حاجیه خانم طاهره رجبی مادر بزرگوار بسیجی شهید داود کرمی؛ مادران شهدا را مایه روشنی جامعه در ایام فتنه دانست                                حجت الاسلام بلاغی گفت: مصیبت از دست دادن مادران شهدا ضایعه ای جبران ناپذیر برای جامعه اسلامی است که جایگزینی نخواهد داشت  . 

وی افزود: امروز ما باید با بزرگداشت و گرامیداشت یاد شهدای بزرگوارمان بیش از پیش آرمانها و ارزشهای انقلاب را زنده نگه داریم امروز مادران و پدران شهدا از ما می خواهند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و در راستای حل مشکلات مردم تا می توانیم تلاش نماییم.  

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت روح اله(ره)                                در پایان گفت: برای شادی روح این مادر فداکار فاتحه ای می خوانیم و به روح بلندشان هدیه می نماییم شاید  جبران ذره ای از زحمات این مادر گرانمایه باشد.

روحشان شاد و یادشان گرامی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر شهید داود کرمی به فرزند شهید خود پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..