تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاقبت اعتماد بشار اسد به ایران و اشرف غنی و حسنی مبارک به آمریکا مایه عبرت دیگران باشد

امام جمعه پیشوا : افزایش قیمت قبر در پیشوا بسیار نگران کننده است

امام جمعه پیشوا گفت: در شرایط کرونا مردم بسیار گرفتار شدند افزایش قبر در قبرستان ها و امامزاده های پیشوا بسیار نگران کننده است. مسئولان قیمت قبور را اصلاح و به مردم رحم کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور پرشور مردم در تالارقرآن حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) برگزار شد اظهار داشت: در تمام بشریت دایره محبت و توجه را باید گسترش دهیم.

امیرالمومنین و پیامبر   فرمودند برای هیچ کس کار خیر انجام ندادم همه تعجب کردند فرمودند به هیچکس خدمت نکردم اگر کار خیر انجام دهید برای خودتان انجام دادید و بدی کردید به خودتان کردید.

وی افزود: اگر آتش به زندگی همسایه انداختید خانه خود را سوزاندید با این منطق امام حسین وارد کارزار می شود اگر به فکر فقر دیگران و گرسنه بودن همسایه و جهیزیه همشهری خود نبودیم دامن خود ما را خواهد گرفت.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: هدف ورود سیدالشهدا به کربلا این است که محبت حسین نمی توانست فقط شامل حال خود و خانواده باشد این محبت به گستردگی تمام عالم است حسین در دنیا و اخرت دست ما را خواهد گرفت ما ملت امام حسین و کربلاییم در مکتب حسین بزرگ شده ایم در مکتب امام حسین فرد می خواهد ارامش برای نجات بشریت باشد تنها راه نجات بشریت از این طوفان فردگرایی و تنهایی سوار شدن به کشتی ولایت است که سریع ترین کشتی حسین است که مارا سریع به مقصد می رساند.

 وی گفت: عشق به حسین را خدای متعال به منزله نخ تسبیح قرار داده است اگر بود همه در کنار هم می توانند باشند کل زندگی ما به هم مرتبط است باید به فکر هم باشیم.

اگرهمسایه ما کرونا گرفت و فوت کرد اگر مراقبت و رعایت و یاری نکنیم فردا و پس فردا نوبت من و شما خواهد بود کرونا قریب به دوسال همه کشور را گرفتار کرده است همه باید به هم کمک کنیم.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: در واقعه کربلا نیز   همینطور است در کربلا یک طرف حسین است که تا آخرین لحظات شهادت به فکر نجات حتی یک نفر از لشگر دشمن بود حسین خونش ریخته شد یک نفر نجات پیدا کند طرف دیگر عمرسعد است که تمام اهداف او رسیدن به حکومت ری و پایمال شدن خون فرزندان پیامبر است تا به غنیمتی درخیمه ها برسند که فقط به فکر منافع خود هستند.

در کشورهای دیگر که دچار فردگرایی شدند و اگر ما مراقبت نکنیم و کشتی سوراخ شود آمار طلاق و خودکشی بالا و آمار فرزند آوری پایین و سقط جنین نیز بالا میاید ٣۰۰هزار بچه در سال سقط می شوند و ٩۵درصد آن غیرشرعی و غیرقانونی و غیراخلاقی است در دنیا چند درصد مردم احساس تنهایی می کند.  راه نجات همبستگی و گذشت است.

وی ادامه داد: امام صادق می فرمایند هرکدام از شما باید برای ظهور فرزند ما آماده سازی کند ما چه آماده کردیم اگر  روزی حضرت قیام کردند ما حتی یک تیر آماده کردیم؟ نسل کشی و عدم فرزندآوری که در بین ما رواج پیدا کرده است هر فرزند در مقابل دشمن یک تیر در دستان حضرت بقیه الله اعظم است لذا خیلی باید مراقب باشیم.

روح الله باقری اظهار داشت: دولت سیزدهم تقریبا کامل و   رای به کابینه تمام شد از این همدلی خدای متعال را شاکریم و قدردان مجلس شورای اسلامی هستیم   همدلی خوبی بوجود آمده و امیدواریم همدلی بین سران قوا ادامه دار باشد الان وقت کار و تلاش و خدمت و عملی کردن وعده ها است امروز دولت وارد اهواز شد قدم مبارکی است درروز اول دولت و وزرا وارد استانی شدند که گرفتار بسیاری از مشکلات هستند.

وی افزود: این دولت وارث انبوهی از مشکلات است مردم و نخبگان و سیاسیون همه قبول دارند دولت وارث انبوهی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است صبوری ما حرف اول را میزند هرچند در این سال ها صبور بودیم اما باید فرصتی دهیم که دولت خودش را پیدا کند مشکلات را شناسایی کند تا تمامی مشکلات حل شود همدلی و وحدت و یکانگی باید باشد که این دولت دولت همه طیف ها و گروه های سیاسی است.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: دولت باید سعه صدر داشته باشد نقدپذیر باشد مطالبات مردمی فراوان است در هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم امیدواریم خط مشی این دولت همان خط مشی این شهیدان عزیز باشد بعضی از کارها را دولت   آقای رئیسی در قید فوریت انجام دهند همه مدیران باید تغییر و تحول داشته باشند از استانداران و فرمانداران و مدیران میانی دولت که باید هرچه سریعتر تغییر کنند.

وی گفت: دولت جوان حزب اللهی به فرموده آقا دولت جوان انقلابی کاربلد است استان تهران استاندار در تراز انقلاب اسلامی و تهران به عنوان پایتخت ایران و ام القرای جهان اسلام و مرکز فعالیت ها در ایران اسلامی می خواهد فرمانداران نیز به تبعه استانداران باید بدانند شفافیت و صداقت و گفتگو با مردم انتظار ما است انتظار داریم بدنه دولت وزرا و استانداران و فرمانداران همین باشد و امیدبخشی به آینده باشد.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: اخبار نگران کننده ای از افغانستان میاید جنگ هایی که خانمان سوز است کشور را به هم می ریزد این دولت و وزارت امور خارجه و شورای امنیت ملی کشور تدابیری را اتخاذکنند تا افغانستان از این وضعیت نجات پیدا کند بزرگ ترین عبرت افغانستانی ها اعتماد نکردن به آمریکا است که ٢۰ سال چه بلایی سرشان آوردند برای مثال بشار اسد که به ایران اعتماد کرد امروز کجاست و با چند درصد دوباره رییس جمهور شد و اشرف غنی و حسنی مبارک و… کجا هستند.

وی ادامه داد: در قضیه کرونا مردم بسیار گرفتار شدند در پیشوا قیمت قبرها بسیار نگران کننده است آمار بدی است در امامزادگان کهنک و جلیل آباد و طارند و یوسف رضا چقدر قیمت بالا است همین امامزاده ابراهیم قیمت قبرها بسیار بالاست مردم به اندازه کافی مشکل دارند و گرفتارند در زنده بودن خود گرفتارند نگذارید برای بعد از مرگ دغدغه داشته باشند ورثه می خواهند چه کار کنند قبر پنج میلیونی که قانون گذاشتند به خاطر کرونا طبقه دوم و سوم نیز باید بخرید آقای فرماندار و بهداشت کدام قانونی این را گفته کدام بهداشت کشوری وجهانی لطفا اصلاح کنید از خودمان قانون در نیاوریم کجا آمده که کرونایی اگر دفن کردند چهار طبقه دیگر هم باید بخرند در امامزاده ابراهیم دو میلیون و پانصدهزار تومان   تولیت این امامزاده برای شهرداری است عمومی است برای مردم است این قیمت ها چه خبر است لطفا اصلاح کنید.

باقری گفت: در امامزاده عبدالله جلیل آباد پنج میلیون و طارند پنج میلیون یوسف رضا پنج میلیون در صحن مطهرامامزاده جعفر هم حدود ۴۰ میلیون تومان

انصاف داشته باشیم شورای تامین مصوبه ای را تصویب کردند  که در صحن مطهر کرونایی دفن نشود امروز در تمام قبرستان و امامزاده های کشور همه جا کرونایی دفن می شوند ریختن آهک و پوشیدن لباس دیگر نیست وزارت بهداشت این قوانین را برداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در تشییع جنازه بسیار زیاد است فاصله هم که رعایت نمی شود و خیلی ها گرفتار می شوند لطفا مراعات کنید واجب نیست همه مردم در تشییع جنازه ها حضور داشته باشند همه را گرفتار می کنیم اوقاف و شهرداری رعایت حال مردم را کنند و مصوبات را اصلاح نمایند..

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاقبت اعتماد بشار اسد به ایران و اشرف غنی و حسنی مبارک به آمریکا مایه عبرت دیگران باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..