تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع قوز بینی با آرایش با ترفندهای خاص میکاپ و کوچک نشان دادن بینی

چنانچه بینی شما قوز دارد می توانید با ترفندهای آرایشی خاص این قوز را پنهان کنید. در ادامه روش های آرایشی برای خانم ها و دختران جوان را آموزش می دهیم که با این نوع میکاپ می توانید بینی کوچک و بدون قوز داشته باشید.

یکی از روش های ساده برای کوچک و زیباتر نشان دادن بینی قوز دار، انجام میکاپ مناسب است و شما می توانید به کمک روش های گریم به رفع قوز بینی با آرایش بپردازید و در ظاهر خود تغییرات مثبت ایجاد کنید.

روش های خاص میکاپ برای رفع قوز بینی

امروزه خانم ها مایل هستند که با آرایش در چهره خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند و اگر شما هم جزو این افراد هستید بهتر است به شما بگوییم که با استفاده از ترفندهای کاربردی آرایش می توانید عیب های موجود در اجزای صورت خود مانند بینی، چشم و … را رفع کنید.

ترفندهایی خاص برای از بین بردن قوز بینی

ابتدا طبق معمول دو خط بر روی بینی ایجاد کنید. باید توجه داشته باشید که بینی ها با فرم قوزدار دو خط بینشان نزدیک تر است و به همین دلیل بهتر است شما دو خط را کمی دورتر ایجاد کنید و وسط بینی را یک درجه روشن تر از رنگ پوست خود کنید.

باید توجه داشته باشید که به کمک رنگ های تیره می توان بینی را کوچم تر کرد و با استفاده از رنگ های روشن می توان بینی را بزرگ تر کرد و اگر در این کار دقت نداشته باشید رنگ های تیره و روشن نه تنها باعث زیبایی بینی نمی شوند بلکه باعث می شوند تا چهره و فرم بینی شما زشت تر به نظر برسد.

زیر بینی را از قسمت پایین به بالا روشن کنید و برای قسمت رویی کل بینی از فون نسبتا روشن استفاده کنید و برای تیغه بینی از فون روشن مانند پوست پیازی استفاده کنید. اگر قوز بینی شما زیاد است باید قسمت بالا و پاین قوز را رنگ روشن بزنید و رنگ روشن را به اطراف خارج از قوز پخش کنید ولی اگر قوز بینی کم است روی آن باید یک لکه تیره ایجاد کنید و لکه تیره را فقط در همان قسمت پخش کنید.

مطلب پیشنهادی: تکنیک و ترفند آرایشی برای پوشاندن جوش های صورت

چنانچه بینی شما علاوه بر داشتن قوز کوتاه می باشد و تمایل دارید آن را بلند نمایید باید دو پرانتز معکوس ظریف از قسمت زیر تاج ابرو و موازی با هم به فاصله 1 تا 2 سانتی متر بسته به فرم بینی امتداد دهید که در این شرایط اگر بینی به سوی راست منحرف باشد خط سمت راست را باید کمی متمایل به چپ بکشید تا خطای دید ایجاد کنید و اگر بینی به سوی چپ منحرف باشد خط سمت چپ را باید کمی متمایل به راست کشید. وسط دو خط را روشن کنید سپس اسیه کاری ایجاد شده تیره و روشن را محو کنید تا حدی که خط های کشیده شده از بین نروند.

رفع قوز بینی با آرایش با ترفندهای خاص میکاپ و کوچک نشان دادن بینی

چنانچه بینی شما سر پایین است و تمایل دارید سر بینی را به سوی بالا بدهید باید روی نوک بینی را کمی قرمز کنید تا بینی سر بالا به نظر برسد در صورت تمایل می توانید پشت پرده و سوراخ پره را روشن کنید و روی پره بینی را هم تیره کنید. اگر مایل هستید بینی قوز دار خود را کوتاه کنید می توانید از قسمت غدد اشکی دو خط موازی روی تیغه بینی بکشید و این دو خط را باید در قسمت انتهایی بینی به هم وصل کنید و وسط این دو خط را می توانید به رنگ روشن کنید و سپس آن را محو کنید.

چنانچه مایل هستید پره ها را درشت کنید می توانید پشت پره و سوراخ بینی را تیره کنید و روی پره بینی را هم روشن کنید. اگر بینی پهنی دارید باید کناره های بینی را کرم پودر تیره بزنید و روی بینی را هم به کمک کانسیلر روشن کنید سپس با یک براش و یا پد نرم رنگ های روشن را به سوی رنگ های تیره فید کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ترفند ارایشی برای حجیم و بزرگ نشان دادن لب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع قوز بینی با آرایش با ترفندهای خاص میکاپ و کوچک نشان دادن بینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..