تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تنش میان لبنان و رژیم صهیونیستی

درگیری های مرزی؛

در پی شلیک دو فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در فلسطین اشغالی تنش در مرز‌های جنوبی لبنان بالا گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه خبری الجزیره؛ در پی شلیک دو فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در فلسطین اشغالی تنش در مرز‌های جنوبی لبنان بالا گرفت.
ارتش رژیم صهیونیستی به محض اصابت موشک‌ها به منطقه‌ای خالی از سکنه از ساکنان این شهرک خواست به پناهگاه‌ها بروند. این درحالی است که آژیر خطر در چهار شهرک صهیونیست نشین به صدا در آمد.
این شبکه خبری در ادامه گفت: ارتش اسرائیل به سرعت اعلام کرد هرگز دستور اجرای هیچ اقدام استثنایی را صادر نکرده است.
الجزیره بیان داشت ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حمله از جنوب لبنان در دو مرحله مناطقی را که گمان می‌رفت موشک‌ها از آن‌جا شلیک شده اند هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.


افیخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل در این راستا گفت مسؤولیت کامل شلیک موشک به سمت اسرائیل بر عهده دولت لبنان است.
وی افزود اسرائیل فارغ از علت شلیک موشک از سوی لبنان و نیز فارغ از هویت شلیک کنندگان هرگز اجازه شلیک موشک از سوی لبنان به سمت اسرائیل را نخواهد داد.
از سوی دیگر نیرو‌های سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) شلیک حداقل دو فروند موشک از خاک لبنان به فلسطین اشغالی را تایید کردند.
نیرو‌های سازمان ملل گفتند ارتش اسرائیل در مقابل مناطقی را در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.
نیرو‌های یونیفل در بیانیه‌ای افزودند فرمانده کل یونیفل تماس‌هایی با طرف‌های مسؤول برقرار و آن‌ها را به آتش بس و خودداری از افزایش تنش تشویق کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تنش میان لبنان و رژیم صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..