تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons 3.8 – نسخه تیره آیکون پک آتنا مخصوص اندروید

Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons v3.8 – نسخه تیره آیکون پک آتنا مخصوص اندروید
نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons عنوان نسخه تیره آیکون پک آتنا می باشد که توسط استودیو One4Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. آیکون ها یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده گرافیک صفحه نمایش به شمار می روند. تم و نوع اینترفیس کاملا سلیقه ای است و هر کسی آن را متناسب با نیاز های خود تنظیم می کند. معمولا صفحات نمایش با تم های تیره پر طرفدار تر بوده و کاربران بیشتری به سمتش می روند. ما برای داشتن یک نمایشگر تیره نیاز داریم که تمامی این عناصر را از جمله نماد ها، تصاویر زمینه، ویجت ها و … را با یکدیگر هماهنگ کنیم. در چنین شرایطی استفاده از آیکون های تیره رنگ یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. نرم افزار Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons نسخه تیره آیکون پک آتنا بوده که در دیگر پست ها آن را در اختیار تان قرار داده ایم. این استارت اپ اجازه می دهد که به مجموعه ای از 3 هزار نماد مختلف دسترسی داشته و آیکون ها با توجه به سلیقه تان تغییر دهید. همان گونه که از توضیحات فوق و عنوان پست نیز مشخص است، اصلی ترین مشخصه این استارت اپ تیره بودن آیکون های موجود در آن است که همین امر آن را به یک بسته خاص تبدیل کرده است. تمامی آیکون های موجود با دقتی فوق العاده بالا طراحی شده و توسعه دهنده تلاش کرده که از بهترین رنگ ها در کنار زمینه هایی تیره استفاده نماید. برای کاهش نیاز های شما به دیگر ابزار شخصی سازی اینترفیس نه تنها آیکون هایی گوناگون، بلکه چندین ابزارک و تصویر زمینه اختصاصی نیز در اختیار تان قرار داده می شود. اگر در هنگام مرور نماد ها نتوانستید آیکون دلخواه تان را بیابید تنها کافی است یک درخواست برای توسعه دهنده ارسال نموده تا در آپدیت های بعدی نیاز های تان برطرف شود. با این وجود سازنده نرم افزار تلاش می کند که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت ها را ارائه داده و هر گونه نقصی در نماد ها را برطرف کند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons اندروید :

دسترسی به مجموعه ای از آیکون های دوار و مدرن با زمینه تیره استفاده از رنگ هایی فوق العاده در کنار زمینه هایی تیره رنگ بیش از 3 هزار آیکون متنوع و گوناگون کیفیت بسیار بالای نماد ها در مقایسه با برنامه های مشابه بیش از 7 ابزارک خاص KWGT برای رفع نیاز های تان به ویجت ها مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی متناسب با نوع طراحی آیکون های موجود جست و جو در میان لیست نماد ها چندین آیکون داینامیک مخصوص تقویم اندروید به روز رسانی های مداوم در بازه های زمانی کوتاه گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های اندرویدی

اپلیکیشن Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وب سایت فارسروید دریافت کنید.

Athena Dark Icon Pack - Dark Squircle Icons

تغییرات نسخه 3.8 Added 25 new icons

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Athena Dark Icon Pack – Dark Squircle Icons 3.8 – نسخه تیره آیکون پک آتنا مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..