تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده بوگاتی Divo بسته شد، تولید آخرین نسخه از تنها 40 نسخه موجود در دنیا

کمپانی خودروسازی بوگاتی برای اولین بار در شهریورماه سال 97 و بعد از انتشار پیش نمایش های متعدد از محصول جدید خود، در نهایت هیولای تازه متولد شده خود را با نام Divo در هفته خودرویی مونتری معرفی کرد، ولی حالا بعد از گذشت تقریبا 3 هایپرکار منحصربه فرد بوگاتی دیوو به آخر خط رسیده و طبق اعلام شرکت ساخته، آخرین نسخه آن تولید و به مشتری تحویل داده شده است.

هایپرکار جدید بوگاتی برای احیای سنت های این شرکت ساخته شده و درحالی که ویژگی های منحصربه فرد طراحی بوگاتی شیرون را حفظ کرده است، می توان شاهد تغییرات بسیار زیادی در چهره این خودرو نسبت به نسخه استاندارد بوگاتی شیرون بود که نه تنها بخش ظاهری، بلکه در بخش فنی هم پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه معمولی داشته است.

بوگاتی دیوو

این خودرو با ویژگی های منحصربه فرد ظاهری، قرار بود به تعداد محدود 40 دستگاه تولید شده و به قیمت 5.8 میلیون دلار به مشتریان فروخته شود که با استقبال بسیار خوب، به تازگی چهلمین نسخه از آن تولید و به مشتری تحویل داده شده است تا پرونده تولید بوگاتی دیوو برای شرکت سازنده بسته شود، اما در تاریخ صنعت خودروسازی به عنوان یک شاهکار هنری ماندگار شود.

در زیر کاپوت این خودرو همان هیولای 16 سیلندر قدرتمند‌ 8 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر قرار گرفته که خروجی قدرت 1479 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری به همراه دارد، اما مزیت این خودرو نسبت به نسخه استاندارد شامل کاهش وزن 35 کیلوگرمی، بهبود سیستم ترمز، بهبود سیستم فرمان، ایجاد تغییراتی در سیستم تعلیق، بهبود طراحی شاسی و همچنین افزایش 23 درصدی اندازه اسپویلر عقب نسبت به نسخه استاندارد شیرون می شود که امکان تولید 90 کیلوگرم نیروی داون فورس بیشتر برای چسبندگی بهتر در سرعت های بالا را فراهم می کند.

همین موضوع باعث شده تا بوگاتی دیوو حدود 8 ثانیه عملکرد سریع تری نسبت به خودروی بوگاتی ویرون در پیست ناردو واقع در ایتالیا داشته باشد. بوگاتی دیوو در پیست نوربرگ رینگ آلمان هم تست شد، اما هیچگاه نتیجه تست آن منتشر نشد!.

بوگاتی دیوو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده بوگاتی Divo بسته شد، تولید آخرین نسخه از تنها 40 نسخه موجود در دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..