تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای واکسیناسیون سایر دانشجویان کشور

۱۴:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۶۲۲

۱۴:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۶۲۲

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانلود PDF

همایون رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد آمادگی این را دارد که علاوه بر واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه، مدیریت اجرایی واکسیناسیون سایر دانشجویان کشور را نیز بر عهده گیرد.

با اعلام اولویت‌های واکسیناسیون از سوی ستاد ملی مقابله از امروز واکسیناسیون جامعه آموزشی کشور آغاز شد و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجری این امر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد توسط دانشگاه آزاد انجام می‌شود، بیان کرد: با نوبت دهی به خانواده بزرگ جامعه دانشگاه آزاد تا آبان ماه انجام خواهد شد.

رستگار زاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد بیش از یک میلیون نفر عضو دارد، عنوان کرد: دانشگاه آزاد آمادگی این را دارد که در آینده، واکسیناسیون دانشجویان، اساتید، کارکنان آموزشی سایر دانشگاه‌ها را بر عهده گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای واکسیناسیون سایر دانشجویان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..