تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئله مهم برای کشور، سرعت روند واکسیناسیون است

۱۱:۵۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۴۴۲

۱۱:۵۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۴۴۲

دانلود PDF

طهرانچی در جمع خبرنگاران اظهار کرد؛

دانلود PDF

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جمع خبرنگاران در مراسم آغاز واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اظهار کرد: در راستای ایفای رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه توان زیرساختی دانشگاه، در ۱۰۰ نقطه کشور، رشته پرستاری داریم و زیر ساخت‌های لازم وجود دارد، بنابراین در هر استان بین ۵ تا ۱۵ ایستگاه واکسیناسیون را مقرر کردیم.

او در ادامه بیان کرد: واکسیناسیون دانشگاه آزاد به ترتیب برای اساتید، کارکنان دانشگاه و سپس برای دانشجویان انجام خواهد شد و امروز مسئله مهم برای کشور، سرعت روند واکسیناسیون است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بعد از واکسیناسیون گروه آموزشی دانشگاه آزاد، این دانشگاه، این آمادگی را دارد که واکسیناسیون سایر دانشجویان را انجام دهد.

طهرانچی گفت: تا ۱۵ آبان کل مجموعه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفره دانشگاه آزاد واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئله مهم برای کشور، سرعت روند واکسیناسیون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..