تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد تا ۱۵ آبان ماه

۱۱:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۳۹۷

۱۱:۰۳ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

۷۸۳۷۳۹۷

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اظهار کرد: امروز بحث واکسن موضوع جدی است که کشور باید آن را ساماندهی کند و یکی از گروه‌های مهم کشور، خانواده‌های آموزشی هستند.

او در ادامه بیان کرد: ۴۰ درصد پرستاران کشور را دانشگاه آزاد اسلامی تربیت می‌کند لذا با کمک وزارت بهداشت، مقرر شد تا دانشگاه آزاد اسلامی در روند واکسیناسیون به کمک وزارت بهداشت بیاید.

او تصریح کرد: از امروز که روز مبارکی است واکسیناسیون گروه آموزشی را آغاز می‌کنیم انشالله تا ۱۵ آبان کل خانواده آموزشی و دانشجویان واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد تا ۱۵ آبان ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..