تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا باید از کسب و کارهای اینترنتی حمایت کنیم؟

رحمت‌الله پورموسی با تاکید بر حمایت دولت از راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی اظهار کرد: اگر بخواهیم واقعیت‌ها را در نظر بگیریم در کل دنیا بیشتر کارها به شکل الکترونیکی صورت می گیرد بنابراین چنانچه بخواهیم همگام با دنیا پیش برویم که البته فاصله خیلی زیادی داریم، باید به سمت و سوی الکترونیکی شدن برویم و در راستای بهره مندی از اینترنت به نحو شایسته از تسهیلات و امکاناتی که در اختیارمان هست، استفاده کنیم.

وی افزود: به دلیل گسترش کرونا خیلی از مشاغل خدماتی به سمت اینترنتی شدن رفتند که تا حدودی هم موفق بودند و در واقع فضای مجازی باعث شد تا مشاغلی که در دوران کرونا به شدت آسیب دیدند رونق بگیرند و از رکود خارج شوند.

این فعال حوزه کار حذف واسطه ها و رسیدن کالا به دست مصرف کننده با قیمت واقعی را جمله مزایای اینترنتی شدن کسب و کار ها عنوان کرد و گفت: مردم در کسب و کارهایی که در بستر اینترنت شکل می گیرند، بدون پرداخت هزینه‌های دلالی، کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند لذا اینترنتی شدن کسب و کارها موجب حذف دلالان و سودجویان از بازار و رسیدن کالا به دست مصرف کننده با قیمت واقعی و برقراری رابطه مستقیم بین خریدار و فروشنده می شود.

چرا باید از کسب و کارهای اینترنتی حمایت کنیم؟

پورموسی در عین حال بر لزوم نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد و گفت: برای آنکه حقوق مصرف کنندگان و خریداران رعایت شود لازم است قوانینی برای استفاده از فضای مجازی مدون کنیم ولی این قوانین نباید محدودکننده باشد و انگیزه افراد را برای راه اندازی کسب و کار از بین ببرد بلکه از این جهت که جلوی برخی سوء استفاده هایی که ممکن است سودجویان از فضای مجازی داشته باشند را بگیرد.

وی تاکید کرد: از طرفی بحث آموزش هم مطرح است و صاحبان مشاغل یا کسانی که مایحتاج خود را از طریق اینترنت تهیه می کنند هم باید از آموزش‌های لازم در بحث ورود به اینترنت و استفاده از فضای مجازی آگاه و بهره‌مند باشند.

این فعال حوزه کار متذکر شد: در حال حاضر عده بسیاری علاقه‌مند به توسعه کسب و کار در این زمینه هستند که می‌طلبد آموزش‌های موردنیاز به متقاضیان داده شود، ضمن آنکه باید زیرساخت‌های لازم برای شکل‌گیری کسب و کارهای اینترنتی فراهم شود یعنی اگر در یک روستا یا نقطه دور افتاده کسی به فکر راه اندازی کسب و کار خود در فضای مجازی افتاد، سرعت اینترنت و زیرساخت‌های لازم ارتباطی برای او فراهم باشد.

پورموسی در پایان بر لزوم حمایت دولت از شکل‌گیری کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد و گفت: در شرایطی که دنیا به سمت الکترونیکی شدن بسیاری از امور می‌رود، ما نیز باید متناسب با کشورها پیش برویم و از این فرصت و ظرفیت برای توسعه کسب و کارها و کاهش بیکاری در کشور استفاده کنیم.

223227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا باید از کسب و کارهای اینترنتی حمایت کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..