تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Candy Puzzlejoy 1.17.0 – بازی تفننی-پازل “آب نبات و لذت حل کردن پازل” اندروید + مود

Candy Puzzlejoy v1.17.0 + Mod – بازی تفننی آب نبات و لذت حل کردن پازل اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی  Bigcool Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Bigcool Games پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های موفق دیگری را داشته است و بازی محبوب و پرطرفدار Fruit Genies – Match 3 Puzzle Games Offline را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline هم بازی فوق العاده دیگری از این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده همراه با یک خط داستانی عالی، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline اساساً یک بازی جورچین یا Match 3 است که در گیم پلی خودش از مکانیزم های مرسوم بازی های این سبک که در واقع همان چینش سه تایی آیتم های شبیه به هم است استفاده می کند. در این بازی، شما در نقش کاراکتر اصلی بازی قرار می گیرید و سعی می کنید با حل کردن پازل ها در مراحل بازی پیشروی کنید. هدف اصلی شما هم این است که به مادر بزرگ تان کمک کنید خانه اش را بازسازی و نوسازی کند و آن را به یک خانه زیبا و رؤیایی تبدیل کند. این بازی گیم پلی مشابهی با گیم پلی بازی معروف Candy Crush دارد. بنابراین، اگر از Candy Crush خوشتان می آید، مطمئناً عاشق Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline هم خواهید شد!

Candy Puzzlejoy

Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline خط داستانی عمیقی ندارد و مثل اکثر بازی های این سبک تمرکز اصلی آن روی گیم پلی و حل کردن پازل ها است. اما با این وجود، توسعه دهندگان یک داستان خوب هم برای این بازی در نظر گرفته اند و شما رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید با داستان های مادربزرگ تان آشنا می شوید که در نوع خودش جالب است و تنوع خوبی برای این بازی به شمار می رود. پازل ها هم بسیار آسان هستند. برای حل کردن پازل ها، شما باید تعداد ۳ آیتم (که در این بازی آب نبات هستند) یا بیشتر را کنار هم قرار دهید و آنها را حذف کنید تا به هدف مرحله دست پیدا کنید. اگر بتوانید آیتم های بیشتری را حذف کنید و یا با حذف کردن آیتم ها در پترن های خاصی کامبو ها را فعال کنید، بوستر هایی مثل راکت، موشک، بمب، و… به دست می آورید که به شما کمک می کنند سریع تر آیتم ها را حذف کنید و به اهداف مرحله ها دست پیدا کنید و راحت تر در بازی پیشروی کنید. در نهایت، اگر بتوانید مرحله ها را با موفقیت پشت سر بگذراید سکه به دست می آورید و می توانید آیتم هایی مثل تخت خواب، پرده پنجره، کف پوش سالن، مبلمان، و… خریداری کنید و خانه مادر بزرگ تان را بازسازی و نوسازی کنید. کمپین این بازی شامل بیش از ۱۰۰ ها مرحله اعتیاد آور و هیجان انگیز است که به گفته سازندگان در آینده به تعداد آنها افزوده هم خواهد شد. Candy Puzzlejoy – Match 3 Games Offline با بیش از 1.000.000 دانلود در مارکت اندروید امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را به خودش اختصاص داده است و تیم فارسروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.17.0 تغییراتی در دسترس نیست

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Candy Puzzlejoy 1.17.0 – بازی تفننی-پازل “آب نبات و لذت حل کردن پازل” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..