تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمندگان تیپ ۸۲ قزوین، بیش از ۷هزار پرس اطعام علوی آماده توزیع کردند

سرهنگ افروزی گفت: رزمندگان تیپ ۸۲ قزوین و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، بیش از ۷هزار پرس اطعام علوی آماده توزیع در مناطق عملیاتی شمال‌غرب کردند.

سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در ایام دهه ولایت و امامت، برنامه های متنوع هنری و فرهنگی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ و جمعی از پیشکسوتان و سرداران قزوینی در حال اجراست.

وی گفت: در کنار تمام برنامه های اجرا شده با توجه به اهمیت جایگاه غدیر در جامعه اسلامی و نیز سفارش به اطعام غدیر، بیش از ۷ هزار پرس اطعام غدیر تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس طبخ و در مناطق مرزی عملیاتی و روستاهای اهل تسنن و مرزنشین توزیع می شود.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: همچنین با توجه به دهه ولایت برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه سرود و تئاتر و گروه های نمایشی توسط هنرمندان حوزه هنری استان قزوین و سازمان بسیج هنرمندان اجرا شده و بخشی نیز در حال اجراست.

سرهنگ افروزی در ادامه اضافه کرد: غدیر، بزرگترین عید اسلام و شیعه می باشد که باید از این فرصت برای تلطیف قلوب مسلمین استفاده حداکثری نمود. لذا در همین راستا به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در مناطق مرزی عملیاتی و روستاهای اهل تسنن و مرزنشین اقدامات جهادی مختلفی را اجرا کرده اند.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمندگان تیپ ۸۲ قزوین، بیش از ۷هزار پرس اطعام علوی آماده توزیع کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..