تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غدیر خم یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن عید امامت و ولایت عید غدیر را تبریک گفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن عید امامت و ولایت عید غدیر را تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل است:

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

واقعه غدیر در سفر حجة الوداع سال دهم هجری و در سرزمین غدیر خم روی داد، در احادیث شیعه تعابیری هم، چون عیدُاللهِ الاکبر (بزرگ‌ترین عید الاهی)، عید اهل بیت محمد (ص)، و اشرف الاعیاد (والاترین عید) برای این روز به کار رفته است.

غدیر خم یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است که در این روز نعمت بر مسلمانان تمام شده دین آنان کامل گشت و دشمنان اسلام مایوس و نا امید شدند.

بی‌شک عید غدیر دارای زوایا و پیغام‌های بسیار زیادی برای مؤمنین و شیعیان است که مهم‌ترین آن مسئله ولایت‌پذیری و لزوم توجه به ولایت‌فقیه است، زیرا جانشینی حضرت علی (ع) در واقعه غدیر، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اهمیت غدیر بر این است که شخصیتی بی‌بدیل و ممتاز مانند حضرت علی (ع) بر مسند امامت قرار گرفت و حضرت علی (ع) به غدیر فضیلت بخشید.

اینجاب برخود لازم‌می‌دانم این عید بزرگ را خدمت همه شیعیان بخصوص مردم شریف و قدرشناس استان ولایتمدار گیلان تبریک عرض نموده و از خداوندمنان برای همه بزرگواران موفقیت روز افزون و صحت و سلامتی کامل را خواستارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غدیر خم یکی از پایه‌های اصلی دین اسلام، ولایت و امامت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..