تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل دوم ترامپچی GS8 رونمایی شد، پیشرفت طراحی به سبک چینی

در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۱، رونمایی جهانی نسل دوم ترامپچی GS8 برگزار شد. در این برنامه تنها ظاهر خودرو رونمایی شد و اطلاعاتی درباره کابین و بخش‌های دیگر منتشر نشد.

نسل دوم ترامپچی GS8 دو طراحی بدنه مختلف به نام نسخه عادی و نسخه عالی دارد، که هر دو یک جلوپنجره شبکه‌ای با روکش کرومی دارند و نمای جلو هنوز بسیار تهاجمی و قدرتمند به نظر می‌رسد. شکل چراغ‌های جلو در مقایسه با نسل اول به طور قابل توجهی تغییر کرده و حالا Y-شکل شده است.

نمای عقب سبک طراحی مدل نسل اول را با خطوط ساده، یک دیفیوزر کوچک و لوله‌های اگزوز دو طرفه حفظ می‌کند، که حس لوکس و اسپورتی به خودرو می‌دهد.

طول این شاسی بلند ۴۹۸۰ میلیمتر، عرض آن ۱۹۵۰ میلیمتر و ارتفاع آن ۱۷۸۰ میلیمتر است. فاصله بین دو محور GS8 حالا ۲۹۲۰ میلیمتر شده که ۱۲۰ میلیمتر بیشتر از نسل اول است.

ترامپچی GS8

اطلاعاتی درباره فضای داخلی منتشر نشده است، اما انتظار داریم که این مدل هم دارای سه ردیف صندلی باشد و احتمال ارائه یک مدل با شش صندلی را رد نمی‌کنیم.

نسل اول GS8 در سال ۲۰۱۶ به عنوان شاسی بلند پرچمدار ترامپچی عرضه شد. این اولین مدل شاسی بلند این شرکت بود که از سقف قیمت ۲۰۰ هزار یوان عبور کرد، محبوبیت زیادی به دست آورد و ۲۲۰ هزار نسخه از آن به فروش رسید.

در مقابل، شاسی بلندهای هفت صندلی مثل چانگان CS95 و هاوال H7L با قیمت مشابه به چنین محبوبیتی دست نیافتند.

به لطف سیستم هیبریدی تویوتا، شاهد افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت این خودروی جدید خواهیم بود. اگر قیمت مناسبی برای این مدل در نظر گرفته شود، GS8 قطعاً می‌تواند موفقیت نسل قبلی خودش را تکرار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل دوم ترامپچی GS8 رونمایی شد، پیشرفت طراحی به سبک چینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..