تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Idle Monster Frontier 2.0.0 – بازی نقش آفرینی “خط مقدم هیولاها” اندروید + مود

Idle Monster Frontier v2.0.0 + Mod – بازی نقش محور و جالب “خط مقدم هیولاها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Monster Frontier – خط مقدم هیولاها که در گوگل پلی با نام کامل Idle Monster Frontier – team rpg collecting game به انتشار رسیده، یک بازی کلیکر و به نوعی مدیریتی در سبک عناوین نقش آفرینی (RPG) برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که از سوی استودیوی آمریکایی Iron Horse Games LLC به صورت رایگان به انتشار رسیده است. این استودیو پیش از این هم با طراحی و عرضه بازی های سبک Idle و کلیکر محبوب مثل Rocket Valley Tycoon ، Idle Zoo Tycoon: Tap, Build & Upgrade a Custom Zoo ، Idle Apocalypse ، Idle Hero TD – Fantasy Tower Defense و یا Idle Planet Miner محبوبیت زیادی در بین طرفداران بازی های سبک کلیکر به دست آورده است. این استودیو معمولاً طراحی های بازی های خود را به صورت عناوین پیکسلی انجام می دهد اما بازی های دیگری هم از این شرکت هستند که استایل گرافیکی متفاوت تری دارند. در بازی Idle Monster Frontier – team rpg collecting game شما تجربه تشکیل یک تیم از هیولاهای افسانه ای را کسب خواهید کرد. هدف اصلی شما این است که با ایجاد یک تیم از چندین نیروی مختلف، در رقابت هایی که این بازی برای شما در نظر گرفته آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید در مقابل دیگر تیم های هیولاها از خودتان دفاع کنید.

Idle Monster Frontier - team rpg collecting game

در Idle Monster Frontier – team rpg collecting game می توانید انواع و اقسام هیولاهایی که هرکدام ویژگی و خصوصیت هایی منحصر به فرد دارند را آنلاک کرده و به لیست نیروهای تیم خود اضافه کنید. این فرآیند به شکل یک بازی کلیکر و Idle دنبال می شود. بعد از اینکه تیم خود را با نیروهایی از هیولاهای مختلف تشکیل دادید، نوبت به این می رسد که آن ها را به رقابت و مبارزه با دیگر هیولاها ببرید. کارهای متعدد دیگری که در این بازی می توانید انجام دهید هم در روند کسب پیروزی های شما بی تأثیر نیستند. یکی از این کارها ادغام کردن نیروها برای ایجاد یک نیروی قوی تر و بهتر است. در بازی Idle Monster Frontier – team rpg collecting game می توانید هیولاهای خود را در چندین سطح ارتقاء دهید تا آن ها را نیرومندتر کنید. به جز این، شما همچنین می توانید از مهارت ها، طلسم ها و آیتم های جانبی زیادی در قسمت مبارزات بهره بگیرید و یک گیم پلی مبارزه ای جالب را در سبک بازی ها Role playing تجربه کنید. همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، گرافیک کلی این بازی به شکل رترو مانند و پیکسلی طراحی شده تا حس و حال نوستالژیک بازی باقی بماند. اگر از دوست داران این نوع بازی ها هستید، Idle Monster Frontier – team rpg collecting game می تواند گزینه ای جالب و سرگرم کننده برای شما باشد. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه آن را از فارسروید دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین به منظور آشنایی بیشتر با این بازی می توانید نگاهی به تریلر آن که در کنار تصاویر اسکرین شات در اختیار شما قرار گرفته است بی اندازید.

تغییرات نسخه 2.0.0 - Change color of boss rarity tabs to match common monsters - Add Treant, rare healer to Humans - Enable platform transfer between all platforms, not just web to mobile - Change Aether schedule so that events always occur on the second friday of every month. - Fix Ranger to do what it says in description - Fix gold booster to display doubled values of drops and offline gold (it was working, just not showing) - Fix overflow of DPS/HPS display for values over 9Q - More fixes that don't fit here

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Idle Monster Frontier 2.0.0 – بازی نقش آفرینی “خط مقدم هیولاها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..