تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Move or Die – Brian from Deepest Chamber برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Move or Die تجربه‌ای درخشان برای شما خواهد داشت که سرشار از شخصیت‌های عالی بوده و می‌توانید حالت‌های خاص و متنوعی را داشته باشید. می‌توانید چالش‌های جدیدی را تجربه کرده و به سراغ ربات‌های AI بروید. همه چیز در اختیار شما است و می‌توانید نبردهای سریع همراه با تاکتیک را در آن تجربه کنید. می‌توانید به سراغ حالت‌های چندنفره بازی رفته و با دوستان خود یک نبرد هیجان انگیز به راه بیندازید. بازی تنوع زیادی را در همه بخش‌ها ایجاد کرده است و هرکدام مکانیسم خاصی از گیم پلی بازی را به نمایش می‌گذارند. طراحی سطوح در بازی عالی جلو می‌رود و می‌توانید به سادگی آن‌ها را یاد بگیرید.

Move or Die Brian from Deepest Chamber PC-PhantomBandit

دانلود-بازی-Move-or-Die

بازی Move or Die چالشی برای کل جامعه خواهد بود و می‌توانید شانس خود را روز به روز افزایش دهید. می‌توانید به هدف نهایی خود دست پیدا کرده و المان‌های بیشتری را برای خود جمع آوری کنید. شما شانس این را خواهید داشت که شخصیت‌های ویژگی‌های جدیدی را به طور منظم به اینونتوری خود اضافه کرده و با انجام دادن ماموریت‌ها، مکانیسم‌های جدیدی از بازی را کشف کنید. بازی از DLC های جالبی هم برای اضافه کردن محتوا استفاده خواهد کرد و در صورت علاقه مندی می‌توانید به سراغشان بروید. این بازی را می‌توانید با صفحه کلید و ماوس تجربه کرده و کار خود را جلو ببرید.

گرافیک و سبک دو بعدی برای روایت در این اثر لحاظ شده است و می‌تواند آدرنالین خون شما را بالا ببرد. بخشی هم به نام ویرایشگر وجود دارد که می‌توانید سطوح مورد علاقه خود را تجربه کرده و به سراغ مکانیسم‌های خاص در بازی بروید. محتواهای جدید انتظار شما را می‌کشند و می‌توانید در صورت علاقه مندی، تا ماه‌ها به آن ادامه دهید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Move-or-Die تصاویر-بازی-Move-or-Die تصاویر-بازی-Move-or-Die تصاویر-بازی-Move-or-Die تصاویر-بازی-Move-or-Die تصاویر-بازی-Move-or-Die info

Move or Die is an absurdly fast-paced, 4-player local and online party game where the mechanics change every 20 seconds. The very definition of a perfect friendship-ruining game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 10

Processor: If it’s a laptop with no dedicated GPU, CPU should be less than 3 years old.

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU recommended

Network: Broadband Internet connection

Storage: 700 MB available space

Additional Notes: Potential FPS drops on AMD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کرده و با انتخاب فایل “MoveOrDie.exe” بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Move or Die – Brian from Deepest Chamber برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..