تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Mini Racing World برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Mini Racing World یک تجربه ریسینگ آرکید و بسیار سرگرم کننده است که می‌توانید با تنظیم اتومبیل‌های مختلف آن را تجربه کرده و به سراغ یک مدل رانندگی ساده و فوری بروید. تسلط یافتن برای این بازی چندان دشوار نخواهد بود و می‌توانید اعتبار بالایی را در رویدادها برای خود کسب کنید. بازی اجزای متنوعی برای شخصی سازی خواهد داشت و می‌توانید با تغییر رنگ، طراحی بدنه، تعویض اسپویلر و موارد مشابه، عملکرد ماشین خود را بهبود بخشید تا بتوانید حضور حرفه‌ای تری داشته باشید. شما می‌توانید در دنیای کوچکی اقدام به انجام هر کاری کرده و مهارت‌های خود را به نمایش گذارید.

Mini Racing World PC-DARKSiDERS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Mini-Racing-World

بازی Mini Racing World دسترسی کاملی به رویدادها برای شما خواهد داد و دنیای متنوعی از مینی بازها را می‌توانید داشته باشید. گرافیک رنگارنگی انتظار شما را می‌کشد و می‌توانید با استفاده از ماشین‌هایی که قابل سفارشی سازی هستند، همچنان در دنیای بازی پیشروی کنید. این بازی گرافیک سه بعدی داشته و همراه با الما‌ن‌های جالبی همراه خواهد بود که امکان لذت بردن بیشتر از بازی را فراهم می‌کند. می‌توانید قهرمان مسابقات جهانی شده و کار خود را با پیروزی در فصول ادامه دهید. می‌توانید اجزای زیبایی را به ماشین خود اضافه کرده و در رویدادها عملکردی عالی داشته باشید.

بازی روال ساده‌ای دارد، اما همین سادگی می‌تواند در یک فضای کوچک، تبدیل به چالشی تمام عیار شود. قفل برخی از المان‌ها برای شما بسته است و باید با تجربه مسابقات جدید و قهرمانی در ان‌ها، این قفل‌ها را باز کنید. می‌توانید رویدادهای بیشتری را برای باز کردن اچیومنت‌ها هم انجام دهید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Mini-Racing-World تصاویر-بازی-Mini-Racing-World تصاویر-بازی-Mini-Racing-World تصاویر-بازی-Mini-Racing-World تصاویر-بازی-Mini-Racing-World تصاویر-بازی-Mini-Racing-World

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی DARKSiDERS تحت عنوان Mini Racing World-DARKSiDERS فشرده سازی شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۱٫۷گیگابایت به ۶۴۱مگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. info

Race in a low poly colorful world in different environments. Choose between various cars, each one with its own driving style. Customize your vehicle as you wish and improve its performance to win the more difficult events!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: X64 architecture

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB Graphics Card

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i7 2600 or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB Graphics Card

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

Additional Notes: With Full HD resolution, you should get 60 FPS in Ultra settings.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Mini Racing World برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..