تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن غدیر در 32 مسجد منتخب منطقه 20 برگزار می شود

به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر و میلاد حضرت امیرالمومنین (ع)، جشن غدیر در 32 مسجد منتخب منطقه 20 برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار شهردار منطقه گفت: به مناسبت عيد سعيد غدير خم و در راستای شادی آفرینی شهروندان و شناساندن سنت غدیر با تعامل شبكه جهادي مساجد شهرستان ري، ٣٢جشن عيد غدير خم در مساجد منتخب منطقه20 برگزار می شود.

 افشار افزود: 32 برنامه شاد و متنوع و جشن محلی با رعایت پروتکل های بهداشتی با تبیین مسائل فرهنگی عقیدتی در خصوص عید غدیر از سوی شبکه جهادی برگزار می شود و شهرداری منطقه 20 نیز در راستای کمک هزینه برگزاری مراسم و اطلاع رسانی به شهروندان همکاری خواهد داشت.

 او افزود: به همین مناسبت با مشاركت خيرين منطقه كمك هاي مومنانه در راستای حمايت از نيازمندان در قالب طرح هاي بركت علوي ،عيدانه غدير و اطعام و نذورات مردمي انجام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن غدیر در 32 مسجد منتخب منطقه 20 برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..