تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Chernobylite برای کامپیوتر – نسخه نهایی CODEX

3.6 / 5 ( 44 امتیاز )

گیمرها در بازی Chernobylite می‌توانند در محیط‌های آلوده‌ی اطراف نیروگاه چرنوبیل به اکتشاف و جستجو بپردازند. داستان در این بازی به صورت غیر خطی و غیر قابل پیش‌بینی دنبال می‌شود و کاملا به تصمیمات بازی‌باز بستگی دارد که بر اساس آن‌ها، پایان بازی نیز تغییر می‌کند. شما می‌توانید بارها بازی را به روش‌های مختلف به پایان برسانید. داستان بازی در مورد دانشمندی است که به دنبال همسر گمشده‌ی خود می‌گردد.

تیم سازنده ی این بازی در فیسبوک خود، این اثر را اینگونه توصیف کرده اند که: “«ما می خواهیم که یک داستان احساسی، عمیق و تجربه ای درگیر کننده از وحشت و بقا و جلوه های بصری چشم نواز از مناطق باز سازی شده چرنوبیل ارائه دهیم که به شکل شگفت انگیزی در جزئیات سه بعدی دنیای غنی بازی بوسیله موتور Unreal Engine 4 خلق شده اند. هر بخشی در بازی با اقتباس از منطقه چرنوبیل طراحی شده است.” حادثه چرنوبیل انفجاری اتمی در یکی از نیروگاه های روسیه بود که ۳۳ سال پیش در ۱۹۸۶ رخ داد. این حادثه که باعث آسیب دیدگی بیش از ۵ میلیون نفر شد و همچنین منطقه ممنوعه اتمی شهر متروکه پریپیات، هسته اصلی ساخت بازی Chernobylite را شکل می دهد.

Chernobylite PC-CODEX

نسخه روز انتشار بازی اضافه شد

دانلود-بازی-Chernobylite

مطالب مرتبط

در بازی Chernobylite کاربران در نقش یک فیزیک دان قرار می‌گیرند که در منطقه‌ی ممنوعه و خطرناک چرنوبیل، به دنبال معشوقه‌ی گمشده‌ی خودش است. وی نمی‌داند که معشوقه‌ی او، توسط حادثه‌ای که رخ داده کشته شده یا اکنون در نقطه‌ای از این منطقه‌ی ممنوعه، منتظر این فیزیک دان عاشق است. این اتفاق و این بلاتکلیفی، یک درگیری ذهنی خاص برای این شخصیت ایجاد کرده و هر لحظه انگیزه‌ی اصلی وی برای تلاش کردن و یافتن فردی که دوستش دارد، کم‌تر می‌شود.

به نظر می‌رسد که سیستم مبارزات بازی و بخش ساخت و ساز، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عناصر گیم‌پلی هستند که باید به خوبی با آن‌ها آشنا شوید. بازی روایت داستانی غیر خطی خواهد داشت و تمامی انتخاب‌های کاربران در طول گیم‌پلی، می‌تواند زمینه ساز وقوع اتفاقات و رویدادهای بعدی باشد. موجودات جهش یافته و خطرناک مختلفی که در این منطقه‌ی ممنوعه وجود دارند، تنها برای به دردسر انداختن شخصیت اصلی طراحی نشده‌اند. در واقع این موجودات، توانایی ارتباط برقرار کردن با این شخصیت را دارا هستند و در برخی مواقع، می‌توانند سرنخ‌های کلیدی را به کاربران ارائه دهند. البته که نباید از دسته‌ی پلید و ترسناک آن‌ها غافل شد.

منبع توضیحات: گیم‌فا و پلازامگ

*/ ]]> اسکرین-شات-Chernobylite تصاویر-بازی-Chernobylite اسکرین-شات-Chernobylite تصاویر-بازی-Chernobylite تصاویر-بازی-Chernobylite اسکرین-شات-Chernobylite info

It’s a science-fiction survival horror experience, mixing the free exploration of its disturbing world with challenging combat, unique crafting, and non-linear storytelling. Play as a physicist, one of the Chernobyl Power Plant’s ex-employees, and investigate the mysterious disappearance of your beloved. Try to survive and reveal the contamination zone’s twisted secrets. Remember, the military presence is not your only concern.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1 (x64)

Processor: Intel Core i5-2500K CPU

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 760 / GTX 1050 or AMD Radeon R7 370 / HD 7870

DirectX: Version 11

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on LOW video settings

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)

Processor: Intel Core i7 4790k CPU

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 970 / GTX 1060 or AMD Radeon RX 480 / RX 570

DirectX: Version 12

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: Game should run in at least 30 FPS on HIGH video settings or 60 FPS on MEDIUM video settings.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Chernobylite برای کامپیوتر – نسخه نهایی CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..