تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Great Ace Attorney Chronicles برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی The Great Ace Attorney Chronicles ماجراهای یک وکیل تازه کار را دنبال خواهد کرد که در دنیایی دراماتیک و در عین حال جذاب به حرکت درآمده و باید به جمع آوری مدارک بپردازد. او مامور است که استنباط و آگاهی خودش را در دادگاه بالا برده و مسئولیت‌های خود را تا حد امکان انجام دهد. شما نیز می‌توانید همراه با وی حرکت کرده و در قرن نوزدهم، به سرزمین‌های ژاپن و انگلستان راهی شوید. می‌توانید پیچ و تاب‌های بزرگ چنین جهانی را درک کرده و همراه با شخصیت اصلی بازی، اتفاقات پیچیده و پر رمز رازی را تجربه کنید. این داستان‌ها می‌توانند مور دقتل بوده یا شامل یک سری دادگاه‌های پیچیده باشند که شما باید آن‌ها را حل کنید.

The Great Ace Attorney Chronicles PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles

در بازی The Great Ace Attorney Chronicles می‌توانید شهادت متهمین را شنیده و تصمیم گیری کنید. می‌توانید شواهد و سرنخ‌ها را بررسی کرده و هدف مخوف جنایتکاران را افشا کنید. در دادگاه، شما ادعاهای زیادی را خواهید شنید که هرکدام می‌توانند نظر شما را تغییر دهند. باید چشم خود را به روی حقایق باز کرده و بی گناهی موکل خود را اثبات کنید. بازی دارای ابزارهای کمکی بوده و می‌توانید در تحقیقات خود از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید به سراغ ماجراهای سرگرم کننده‌تر رفته و از سطح آماتور کار خود را شروع کنید. این امکان برای شما فراهم خواهد بود که از هوش خود برای حل کردن سریع پرونده‌ها هم استفاده کنید.

می‌توانید با آزادی بیشتری در جهان بازی حرکت کنید. شما حق این را خواهید داشت که وارد محیط‌های خطرناک شده و سرنخ‌های بیشتری را کسب کنید. می‌توانید ده ها ساعت به تحقیق پرداخته و توطئه‌های بین المللی را نیز کشف کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles تصاویر-بازی-The-Great-Ace-Attorney-Chronicles

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان The Great Ace Attorney Chronicles-CODEX فشرده سازی شده است. موسیقی و آرت‌بوک‌های اضافه بازی، برگرفته از بسته الحاقی Vaults DLC، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است. تمامی فایل‌های انتخابی بازی برای ریپک FitGirl در این نسخه حذف شده اند. اگر محتوای انتخابی ویدیوها را تمایل دارید داشته باشید، لطفا نسخه CODEX را نصب کنید. فایل انتخابی Credits Video در نسخه دانلودی شما از وبسایت دانلودها، لحاظ شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۴٫۷گیگابایت به ۱٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۴ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۵٫۷گیگابایت (در صورت نصب با ویدیوها) است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Immerse yourself in a dramatic yet charming and witty world of evidence-gathering, deduction and courtroom battles with this double-pack of the adventures of rookie lawyer Ryunosuke.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i5-6300U

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel® HD Graphics 520

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Additional Notes: Xbox 360 (Windows®8.1) and Xbox One (Windows®10) controllers supported.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 8.1, 10 (64-BIT Required)

Processor: Intel® Core™ i5-6500

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

Additional Notes: Xbox 360 (Windows®8.1) and Xbox One (Windows®10) controllers supported.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Great Ace Attorney Chronicles برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..