تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Solo Knight 1.1.120 – بازی اکشن جالب “شوالیه تنها” اندروید + مود

Solo Knight v1.1.120 + Mod – بازی نقش محور و اکشن “شوالیه تنها” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Solo Knight – شوالیۀ تنها یک بازی نقش آفرینی و اکشن در سبک گیم پلی Idle و تفننی می باشد که از سوی استودیوی چینی shimmer games توسعه داده شده و به شکل رایگان عرضه شده است. فارسروید مثل همیشه و به عنوان اولین وب سایت در میان تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه و آماده سازی این بازی برای شما عزیزان کرده است. بازی Solo Knight با ایده ای ساده و خاص ساخته شده است. این بازی یک عنوان نقش محور و اکشن می باشد که سبک و سیاق آن با بازی های مشابه کمی متفاوت تر است. ویژگی های خیلی خاصی در این بازی وجود دارد که البته نمی توان همه آن ها را نکات خیلی عالی و مثبتی دانست! برای مثال، در هر بار اجرای بازی، باید آن را از صفر شروع کنید و این یعنی خبری از ذخیره سازی روند شما در بازی نیست! همچنین ویژگی عجیب دیگر بازی نیز این است که در آن هیچ منو یا تنظیمات و یا حتی دکمه خروجی وجود ندارد. البته این موارد ممکن است به خاطر این باشد که این بازی به صورت آزمایشی منتشر شده است. شاید نسخه های آتی بازی Solo Knight تفاوت های اساسی زیادی داشته باشد. با این حال باید گفت که شوالیۀ تنها به خاطر این مسائل در واقع یک عنوان تفننی و رکوردزنی محسوب می شود. در این بازی شما در نقش یک شوالیه هستید که از نقطه صفر شروع به نبرد می کند! او در ابتدای بازی هیچ سلاحی ندارد. اما به محض اینکه چند دشمن را از بین ببرد، اولین سلاح که یک کمان است به او داده می شود. از همین لحظه بازی شروع شده و شما باید با یک هدف یعنی ارتقاء سطح این شوالیه بازی را دنبال کنید.

Solo Knight

در بازی Solo Knight که گیم پلی آن به صورت خودکار (Idle) صورت می گیرد، شما در حقیقت فقط و فقط وظیفه مدیریت و ارتقاء شخصیت بازی را دارید. اگرچه با ضربه زدن روی نقاط مختلف می توانید شخصیت بازی را به آن سمت هدایت کنید، اما به محض اینکه یک ثانیه دست از این کار بردارید، او به صورت خودکار به سمتی که باید برود حرکت می کند. تنها اقدام مستقیم شما در نبردها، تغییر سلاح های این شوالیه و همچنین استفاده از نیروهای ویژه که هر چند ثانیه یک بار فعال می شوند است. اما این مسئله که خود بازی به صورت خودکار روند آن را دنبال می کند به این معنی نیست که شما هیچ نقشی در آن نداشته باشید! انتخاب سلاح و استفاده به موقع از نیروهای ویژه دو کار اصلی شما برای پیشرفت کردن می باشند. پایه و اساس طراحی های بازی به طور کل طنزآمیز و فانتزی می باشد. به همین خاطر خشونت خاصی در این بازی وجود ندارد. دشمنان شما موجوداتی بامزه هستند که به سمت شما یورش می آورند و اغلب با یک ضربه نابود می شوند. با از بین بردن دشمنان و جمع آوری سکه هایشان، می توانید سلاح های بهتر، زره، مهارت های خاص و مواردی از این قبیل را خریداری کنید. بازی از لحاظ گرافیکی در حالت دو و نیم بعدی طراحی شده است. کل نقشه به جز نقطه ای که شما در آن ایستاده اید تاریک محض می باشد و با حرکت به سمت هر نقطه، آنجا روشن می شود. بنابراین بهتر است در صورت برخورد با موج عظیمی از دشمنان، شوالیه خود را کمی به عقب بیاورید تا احاطه نشود. فارسروید با تهیه این بازی زیبا در دو نسخه معمولی و مود شده، شما را به دانلود آن دعوت می کند.

توجه: در اولین لحظه از اجرای بازی برای بارگذاری برخی اطلاعات نیاز به اینترنت می باشد. بعد از ورود به بخش اصلی، می توانید اینترنت خود را قطع کنید.

تغییرات نسخه 1.1.120 تغییراتی در دسترس نیست ویژگی های نسخه مود

پول بی نهایت
انرژی بی نهایت
حذف زمان انتظار برای استفاده از نیروهای ویژه

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Solo Knight 1.1.120 – بازی اکشن جالب “شوالیه تنها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..