تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران جنوب غرب خوزستان آغاز شد

حسین کایدخورده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، خبرنگاران می توانند برای تزریق واکسن کووید۱۹، از امروز بعد از ظهر با در دست داشتن کارت ملی و کارت شناسایی خبرنگاری به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: بر این اساس خبرنگاران آبادانی در مرکز تجمیعی واکسیناسیون مجموعه فرهنگی رفاهی نفت (انکس) واقع در فلکه الفی می توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران خرمشهری نیز با مراجعه به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کانون شهید فهمیده واقع در بلوار جانباز، خیابان جمهوری جنب مدرسه شهید محمدباقر صدر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای خبرنگاران شادگان نیز مرکز تجمیعی واکسیناسیون مدرسه ابتدایی هدف واقع در انتهای خیابان شیرازی، جنب پل ولایت جهت تزریق واکسن ضد کرونا پیش بینی شده است.

به گفته ی کایدخورده، این مراکز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای خبرنگاران جهت تزریق واکسن هستند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران جنوب غرب خوزستان آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..