تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدودیتی برای واکسیناسیون تمام معلمان نداریم

معاون وزارت بهداشت گفت: محدودیتی برای واکسیناسیون معلمان نداریم و هر آنچه وزارت آموزش و پرورش به ما لیست دهد، انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا رئیسی معاون وزارت بهداشت در دومین روز از اجلاس مدیران و رؤسای مناطق آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: واکسیناسیون تمام معلمان را از روز پنجشنبه یعنی عید سعید غدیرخم شروع می‌شود.

وی به شرایط و نحوه واکسیناسیون معلمان اشاره کرد و ادامه داد: نکته اول اینکه باید بگویم این‌طور نیست که بگوییم فلان واکسن را به معلمان می‌زنیم بلکه یک سبد واکسن شامل برکت، سینوفارم و آسترازنکا هست.

رئیسی اضافه کرد: نکته دوم اینکه وزارت آموزش ‌و پرورش فهرستی را تأیید می‌کند و به ما می‌دهد و ما با آن لیست، کار داریم و اگر افرادی هستند که در این لیست نبودند و نامشان جا افتاده بود، درصورتی که وزارت آموزش و پرورش دوباره به ما لیست بدهد، واکسیناسیون آنها را نیز انجام می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون معلمان از نظر تعداد و نوع نداریم، افزود: هر تعدادی را که وزارت آموزش و پرورش تأیید کند، انجام  می‌دهیم. 

معاون وزارت بهداشت افزود: هر راننده سرویسی را هم که آموزش و پرورش تأیید کند، واکسن می‌زنیم. کارکنان مدرسه مانند نگهبان و نیروهای خدماتی هم هستند که اگر لیست آنها را هم به ما بدهند محدودیتی برای واکسیناسیون آنها هم نداریم.

وی با اشاره به اینکه حدود یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار فرهنگی داریم و با توجه به ظرفیت کشور حدود یک هفته می‌توانیم واکسن آنها را تزریق کنیم، خطاب به مدیران کل استانی وزارت آموزش و پرورش گفت: درخواستم این است که با معاونین بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها جلسه بگذارید و چند نکته را رعایت کنید. ما در مراکز تجمیعی به معلمان واکسن نمی زنیم. چند علت دارد که یکی از آنها حفظ حرمت معلمان است تا در صف نایستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدودیتی برای واکسیناسیون تمام معلمان نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..