تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام زمان برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی حافظان قرآن در فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، زمان برگزاری آزمون مرحله دوم شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم را در این استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، زمان برگزاری آزمون مرحله دوم شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم را در این استان اعلام کرد و گفت: این آزمون هفته اول شهریورماه در شهر شیراز همزمان با کل کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آزمون مرحله اول شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که به صورت کتبی در آخرین جمعه اردیبهشت‌ماه سال جاری در کل کشور انجام شد، استان فارس در 5 حوزه شهرستان‌های شیراز، استهبان، گراش، جهرم و داراب میزبان حافظان قرآن کریم بود.

مهرابی بیان کرد: در آزمون مرحله دوم جمعاً تعداد 173 نفر که به تفکیک شامل 122 نفر خواهر و 51 نفر برادر هستند در آزمون عملی مرحله دوم شرکت خواهند کرد که ازین تعداد 26 نفر در رشته 10 جزء، 22 نفر 20 جزء و 125 نفر 30 جزء آزمون خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان گفت: روز و ساعت دقیق حضور حافظان گرامی حداقل 10 روز قبل از آزمون به اطلاع ایشان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام زمان برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی حافظان قرآن در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..