تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت قره‌شیخ‌لو از واگذاری وقف‌های قرآنی به بخش مردمی

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور در نشستی با هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان اصفهان، حمایت خود را از واگذاری وقف‌های قرآنی به مؤسسات قرآنی و بخش مردمی اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان با مهدی قره‌شیخ‌لو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، سه‌شنبه، پنجم مردادماه در سالن جلسات اتحادیه استان برگزار شد.

در ابتدا سیدمحمدرضا علاء‌الدین، رئیس هیئت مدیره، ضمن خیر مقدم توضیحاتی از تشکیل مجمع و سمت‌های اتحادیه در دوره جدید و برنامه‌های هیئت مدیره از جمله سند چشم‌انداز اتحادیه را ارائه داد.

سپس اعضا به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان قره‌شیخ‌لو، به سؤالات تعدادی از حاضران پاسخ گفت و در مورد مأموریت‌های مرکز امور قرآنی در اداره اوقاف کشور به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وی درباره واگذاری بقاع متبرکه و وقف‌های قرآنی به مؤسسات قرآنی و بخش مردمی، همچنین واگذاری طرح‌‌های ملی حفظ به بخش مردمی نظر مساعد خود را اعلام کرد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت قره‌شیخ‌لو از واگذاری وقف‌های قرآنی به بخش مردمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..