تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداران میلیاردی خرید و فروش خودرو در جم دام پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باند ۱۰ نفره کلاهبرداران خرید و فروش خودرو که ۱۳۰ میلیارد تومان از ۴۸۰ شهروند کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

کلاهبرداران میلیاردی خرید و فروش خودرو در جم دام پلیسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر انجام کلاهبرداری از طریق خرید و فروش حواله‌های خودرو در شهرستان جم، موضوع با حساسیت در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی کارگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای یک باند کلاهبرداری با تشکیل بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودرو‌های ایرانی، با سوء استفاده از تورم بازار از ۲ سال گذشته تاکنون با تنظیم قراداد‌های صوری مبالغی از متقاضیان می‌گرفتند و به حساب شخصی خود واریز می‌کردند و تعهد می‌دادند خودرو را به صورت حواله‌ای در مدت زمان ۳ تا ۴ ماه تحویل مشتریان دهند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: اعضای این باند به قصد فریب شهروندان، ابتدا به تعهد خود عمل می‌کردند و پس از کسب اعتماد عمومی دوباره از مشتریان ثبت نام می‌کردند.

وی عنوان کرد: بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین نحوه واگذاری خودرو از سوی خودروسازان، متهمان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مبالغ هنگفتی را از این طریق به دست می‌آورند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان جم ۱۰ نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: در همین زمینه از ۴۸۰ شهروند جمی برای خرید و فروش ۷۲۰ دستگاه خودرو به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان کلاهبرداری شده و هیچ گونه خودروی نیز به مالکین تحویل داده نشده است.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: همه افراد دستگیر شده این باند کلاهبرداری پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل راجع قضائی شدند.

 وی از مردم خواست توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و انجام هرگونه معاملات خودرویی خود را پس از استعلام از پلیس‌های راهور و آگاهی در بنگاه‌های معاملاتی معتبر ثبت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداران میلیاردی خرید و فروش خودرو در جم دام پلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..