تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراکز تعویض پلاک استان ایلام از نهم مرداد ماه بازگشایی می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های مهران، آبدانان و دره شهر پس از ۲ هفته تعطیلی، از شنبه ۹ مرداد بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: باتوجه به اینکه مراکز تعویض پلاک، دفاتر مراکز تعویض پلاک استان ایلام از نهم مرداد ماه بازگشایی می شودخدمات خودرویی و واحد‌های شماره گذاری جزء مشاغل هفتگانه شامل ممنوعیت فعالیت در بند "ج" مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نمی‌باشند این مراکز از روز شنبه ۹ مرداد فعالیت دائمی آن‌ها آغاز می شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا فعالیت مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط تمامی کارکنان و مراجعه کنندگان و پذیرش مراجعه کنندگان بر اساس نوبت دهی اینترنتی بلامانع است.

بگفته سرهنگ کهزادی به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، امور مراجعه کنندگان براساس نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام وکالت نامه‌های صادره به تعداد روز‌های تعطیل ایام کرونایی در هر استان و شهرستان دارای اعتبار هستند.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد فاقد نوبت ارائه نمی‌شود، از متقاضیان نقل و انتقال خودرو خواست: قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک، حتما نسبت به دریافت نوبت بصورت اینترتنی از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراکز تعویض پلاک استان ایلام از نهم مرداد ماه بازگشایی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..