تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث ۲۶ مدرسه در ناحیه یک اهواز، طی دوسال گذشته

بیش از ۲۶ مدرسه در ناحیه یک اهواز طی دوسال گذشته کلنگ زنی، احداث و یا به بهره برداری رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور گفت:  بیش از ۲۷ مدرسه در این ناحیه در طول ۲ سال احداث شده و بسیاری از آن‌ها یا به بهره برداری رسیده است.  
احداث ۲۶ مدرسه در ناحیه یک اهواز، طی دوسال گذشته
صادق نیسی گمراوی افزود: دیگر پروژه‌های آموزشی نیز با پیشرفت ۷۰ الی ۹۰ درصدی آماده بهره برداری هستند و این موضوع بار سنگین کمبود فضای آموزشی را از دوش ناحیه یک اهواز کم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ساخت کلاس درس جدید در ناحیه ۴ اهواز

وی همچنین با اشاره به پویش آجر به آجر گفت: در این بین این ناحیه، در پویش آجر به آجر جایگاه بسیار مطلوب کسب کرد و توانست با مشارکت گسترده فرهنگیان، اولیاء و دانش آموزان به عنوان منطقه برتر در پویش سراسری آجر به آجر در استان خوزستان معرفی و تقدیر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث ۲۶ مدرسه در ناحیه یک اهواز، طی دوسال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..