تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تورنمنت دوستانه فوتسال/ ساعت بازی ایران با ازبکستان مشخص شد

تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نیمه نهایی تورنمنت ۸ جانبه تایلند فردا از ساعت ۱۱ صبح رو در روی ازبکستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت دوستانه ۸ جانبه تایلند موفق شد با ۲ پیروزی برابر لیتوانی و تاجیکستان و همچنین تساوی برابر مصر با ۷ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کند. حال ملی پوشان کشورمان فردا باید در بازی نیمه نهایی به مصاف ازبکستان بروند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا پنجشنبه ۷ مرداد ماه از ساعت ۱۱ صبح به وقت تهران رو در روی ازبک‌ها قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی برابر این تیم راهی فینال خواهد شد. در دیگر بازی این مرحله فردا تیم‌های ملی تایلند و مصر برابر هم قرار خواهند گرفت.

همچنین بازی فینال هم روز جمعه ۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تورنمنت دوستانه فوتسال/ ساعت بازی ایران با ازبکستان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..