تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت فرارسیدن عید غدیر در کیش

کیش / به گزارش رکنا، خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری نهاد امام جمعه؛ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، برنامه های متنوع فرهنگی را در جزیره کیش برگزار می کند.

مراسم نور افشانی از چهارشنبه تا پنجشنبه ششم و هفتم مرداد به ترتیب، ساعت ۲۰ و سی دقیقه مقابل مسجد خاتم الانبیاء(ص) و ساعت ۲۱ میدان آرین، شهرک نوبنیاد کیش برگزار می شود.

مانور خودوریی کاروان عشق غدیر کیش، چهارشنبه ششم مرداد ساعت ۲۱ از مسجد خاتم الانبیاء(ص) تا اسکله تفریحی برگزار خواهد شد.

هم زمان با آغاز دهه امامت و ولایت با فضاسازی، چراغانی و آذین بندی سطح شهر، معابر، میادین به ویژه میدان غدیر، جزیره کیش در این عید خجسته سرشار از شور و نشاط شده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت فرارسیدن عید غدیر در کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..