تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قم صاحب تله سیژ شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، تله سیژ بوستان علوی قم امروز به بهره برداری رسید،مساحت این طرح گردشگری ۱۳ هزار متر مربع است و طول رفت و برگشت آن ۲۴۰۰ متر از جنوب به سمت شمال بوستان علوی است که با ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت چهار سال به مرحله اجرا رسیده است.

افتتاح شبکه روشنایی و صرفه جویی در مصرف برق با ۱۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های امروز شهرداری بود که برای اجرای این طرح نیز  ۱۳۰۰ پایه روشنایی در بوستان غدیر و علوی نصب شده است.

امروز همچنین  عملیات اجرایی شهربازی بوستان فدک، شهربازی نوستالژی قم آغاز شد که برای احداث این مجموعه نیز که تا پایان امسال به طول خواهد کشید تا ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که دستگاه‌های سنگین هیجانی و جذاب نصب خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث زیپ لاین و پل معلق بوستان کوثر هم امروز آغاز شد مساحت این طرح ۶۰۰۶ در  ۱۵۰۰ مترمربع است که در آن پارکینگ کافی شاپ، ایستگاه‌های آغاز و پایان ،نظرگاه شهری، خط سبز زیپ لاین  با حریم هوایی در میدان مفید و بلوار شهید مغنیه تا بهمن امسال اجرا خواهد شد.

برای اجرای این طرح نیز شهرداری قم ۸۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

منبع :صدا و سیما

انتهای پیام/سش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قم صاحب تله سیژ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..