تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر نظر دستگاه‌های نظارتی برای انتخاب سرپرست شهرداری قزوین هستیم

ساعت: 16:27 منتشر شده در مورخ: 1400/05/06 شناسه خبر: 1755157

قاسم اللهیاری در خصوص نظر اعضای شورا مبنی بر 4 عضو مورد بررسی گفت: در حال حاضر منتظر رای و نظر دستگاه‌های نظارتی هستیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم اللهیاری، عضو منتخب شورای شهر قزوین، در مصاحبه با صبح قزوین، در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری قزوین گفت: نظر شخصی بنده درخصوص انتخاب سرپرست شهرداری بر استفاده از نیروهای جوان، نخبه، توانمند و انقلابی است و امیدوارم چنین فردی به جایگاه مدیریت شهری ورود پیدا کند. 

وی افزود: پس از اتمام دوره سرپرستی و برای انتخاب شهردار شهر به مدت 4 سال نیز، این مولفه مهم را حتما لحاظ کرده و از مدیر متعهد انقلابی حمایت خواهم کرد. 

عضو منتخب شورای شهر گفت: به شهردار آینده هم توصیه می‌کنیم از افراد متعهد و کارآمد در بدنه مدیریت شهری استفاده کرده و تیم خود را با حضور افراد با انگیزه، معتقد و متخصص تشکیل دهد.

وی در خصوص نظر اعضای شورا مبنی بر 4 عضو مورد بررسی اظهار کرد: در حال حاضر منتظر رای و نظر دستگاههای نظارتی هستیم و از بین این افراد قطعا یک نفر انتخاب خواهد شد؛ البته انتخاب یک فرد به معنای عدم صلاحیت سایرین نیست بلکه بررسی فعلی ما در خصوص انتخاب خوب و خوبتر است که با رای‌گیری، گزینه نهایی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر نظر دستگاه‌های نظارتی برای انتخاب سرپرست شهرداری قزوین هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..