تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات هیات فوتبال زنجان پس از متقاعد کردن دیوان عدالت اداری برگزار می‌شود

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1400/05/06 شناسه خبر: 1755140

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: دیوان عدالت اداری، حکمی صادر کرده که با اساسنامه فدراسیون فوتبال منافات دارد لذا در تلاش هستیم تا آن‌ها را متقاعد کرده و سپس انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان را برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طهمورث حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در تلاش هستیم که مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان را برگزار کنیم اما به دلیل شکایت یک شخص به دیوان عدالت اداری، حکمی توسط دیوان عدالت اداری صادر شده که با اساسنامه فدراسیون فوتبال منافات دارد.

وی با بیان اینکه در صدد متقاعد کردن مسئولین ذی‌ربط هستیم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا مسئولان ذی‌ربط را متقاعد کنیم که حکم صادره بر خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است تا آن‌ها این موضوع را مرتفع کنند و انتخابات هیات فوتبال استان زنجان را با همین فرایندی که تاکنون پیش رفته، برگزار کنیم.

حیدری با بیان اینکه فدراسیون، شکایتی در این رابطه ندارد، تصریح کرد: کارگروهی تشکیل شده که مسئولین ذیربط را متقاعد کنیم که حکم صادره با اساسنامه فدراسیون فوتبال و منویات فیفا منافات دارد بنابراین اجازه دهند که روال فیفا در انتخابات هیات فوتبال استان زنجان انجام شود.

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در خصوص حضور یا عدم حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان‌ها گفت: طبق اساسنامه فدراسیون که به تایید فیفا رسیده منعی برای حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان‌ها وجود ندارد.

وی در پاسخ به اختلاف نظر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در خصوص منع حضور بازنشستگان در هیات فوتبال استان‌ها اظهار داشت: اساسنامه هیات‌های آماتور توسط شورای نگهبان، تایید شده و منعی برای حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال استان‌ها وجود ندارد اما متاسفانه بعضی‌ها در این رابطه نامه زده و شکایت کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه به حکم دیوان عدالت اداری احترام گذاشته و آن را قابل اجرا می‌دانیم، خاطرنشان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال، شرط سنی 35 تا 70 سال را برای کاندیداتوری در هیات فوتبال استان‌ها مشخص کرده و منعی برای حضور بازنشستگان وجود ندارد.

وی افزود: در حال رایزنی با مسئولان مربوطه هستیم تا مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال و منویات فیفا انجام شود.

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در پاسه به این پرسش که در صورتی که دیوان عدالت اداری، رایزنی شما را نپذیرد چه می‌شود، گفت: مسئولین حاضر در دیوان عدالت اداری، انسان‌های منطقی هستند و وقتی بدانند که احتمال محرومیت فوتبال ایران توسط منابع بین‌المللی وجود دارد، متقاعد خواهند شد که با فدراسیون فوتبال همراهی کنند و این اتفاق میمون خواهد افتاد.

وی در خصوص پیش‌بینی زمان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان زنجان ابراز کرد: تلاش می‌کنیم که انتخابات هیات فوتبال استان زنجان در نیمه اول سال جاری و طی 40 روز آینده برگزار شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات هیات فوتبال زنجان پس از متقاعد کردن دیوان عدالت اداری برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..