تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی «اَلو پُست» در استان اردبیل/ پُستچی ها همچنان در صف انتظار دریافت واکسن کرونا

ساعت: 16:01 منتشر شده در مورخ: 1400/05/06 شناسه خبر: 1755116

کارشناس روابط عمومی اداره کل پست اردبیل خبرداد؛

کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست اردبیل از راه اندازی خدمت اَلو پُست در استان اردبیل خبرداد و گفت: با اینکه کارکنان شرکت ملی پُست نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش مراجعات مردم در مراکز مختلف دارند ولی متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای واکسیناسیون آنها انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد الماسی کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از راه اندازی جدیدترین خدمات پُستی به مردم استان در ایام کرونا خبرداد و گفت: به منظور کاهش مراجعات عموم مردم به دفاتر پُستی در این ایام خاص و جلوگیری از ازدحام مردم در دفاتر، اداره کل پُست استان اردبیل با راه اندازی خدمت اَلو پُست با همکاری بخش خصوصی، به منازل همشریان رفته و اقدم به ارائه خدمات پُستی در درب منازل مردم می کند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم  و جامعه ارزش افزوده این کار مهم برای شرکت پُست است، به نحوه استفاده مردم از این خدمت پُستی اشاره کرد و گفت: این خدمت از طریق اپلیکیشن اَلو پُست در دسترس عموم مردم قرار گرفته است و مراجعین به شرکت ملی پُست جهت ارسال مرسولات خود می توانند با نصب این اپلیکیشن و مراجعه ماموران پُست به منازل، مرسولات خود را از درب منزل پست کنند.

الماسی با بیان اینکه این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مردم زمان خدمات پُستی را نیز کاهش می دهد، گفت: خدمت به مردم  و فراهم کردم آسایش و آرامش جامعه از رسالت های شرکت ملی پُست است.

وی به مزایای اَلو پُست نیز اشاره کرد و گفت: رصد آنلاین مرسوله پُستی از مبداء تا مقصد از مهمترین مزیت های این خدمت پُستی است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به روند واکسیناسیون کرونا نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه کارکنان شرکت ملی پُست از بدو ورود کرونا به کشور، همپای مدافعان سلامت برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس جنگیدند و با فراهم کردن زمینه های آرامش مردم، خدمات متعدد و متنوع پُستی برای کاهش مراجعات مردم و ازدحام در مراکز مختلف به هموطنان ارائه کردند با این حال در تقسیم بندی دریافت واکسن کرونا تاکنون زمانبندی برای کارکنان  شرکت پُست لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت ملی پُست در اوج مظلومیت به خدمت رسانی به مردم شبانه روز تلاش می کنند گفت: شایسته است مسئولان طرح واکسیناسیون کرونا، کارکنان این شرکت را در اولویت های طرح واکسیناسیون قرار دهند تا پستچی ها با آرامش خاطر بیشتری به به مردم خدمت کنند.

 

انتهای پیام/ج

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی «اَلو پُست» در استان اردبیل/ پُستچی ها همچنان در صف انتظار دریافت واکسن کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..