تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۲ هزار دوز واکسن کوبرکت به اصفهان تحویل داده شد/افتتاح ۲ مرکز واکسیناسیون جدید

کمال حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: بیمارستان ها مملو از بیماران مبتلا به کرونا است و تمام بیمارستانهای استان اصفهان درگیر هستند. در ۳۵ روز گذشته در پیک موج پنجم هستیم و متاسفانه با کاهش حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی روبرو هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در این شرایط نیاز به لاک داون( محدودیت های سختگیرانه) است چراکه رفتار این ویروس ثابت کرده است که با فاصله اجتماعی کنترل می شود.

وی اضافه کرد: توسعه مراکز واکسیناسیون کرونا می تواند به تسریع روند واکسیناسیون کمک کند، بر این اساس امروز  دو مرکز در ملک شهر و رهنان افتتاح  شد. امیدواریم تا مهرماه معلمان و تا آبان ماه دانشجویان هم نسبت به کرونا واکسینه شوند.افتتاح

وی وضعیت واکسن کووبرکت را در اصفهان اینگونه تشریح کرد که هنوز مقادیر قابل توجهی از این واکسن برای استان اصفهان تخصیص داده نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا تحویل استان اصفهان داده شده است و در حال حاضر در یک مرکز متمرکز است. باید این نکته را مد نظر قرار داد که واکسیناسیون مهم است و تمام واکسن ها مورد تایید وزارت بهداشت است و نباید در نوع واکسن حساسیت به خرج داد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۲ هزار دوز واکسن کوبرکت به اصفهان تحویل داده شد/افتتاح ۲ مرکز واکسیناسیون جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..