تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ۷۰ میهمان خارجی در مراسم تحلیف رئیسی

حضور ۷۰ میهمان خارجی در مراسم تحلیف رئیسی

روز نو :روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه‌های استان تهران و برخی استان‌های همجوار به مدت چند ساعت در روز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد که تاکنون ۷۰ میهمان خارجی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم اعلام آمادگی کرده‌اند که تعداد آن‌ها به سرعت رو به افزایش است.

صبح امروز چهارشنبه ۶ مرداد، مجلس شورای اسلامی برای دقایقی به صورت غیرعلنی برگزار شد.

با توجه به در پیش بودن مراسم تحلیف ریاست جمهوری، دقایقی از جلسه غیرعلنی به این موضوع اختصاص داشت.

علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس در گفتگو با فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: "در جلسه امروز موضوع برگزاری مراسم تحلیف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هماهنگی در این باره انجام شد. "

او افزود: «تاکنون ۷۰ میهمان خارجی برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم اعلام آمادگی کرده‌اند که تعداد آن‌ها به سرعت رو به افزایش است.»

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه حضور این تعداد از میهمانان خارجی در مراسم تحلیف کم نظیر بوده، اظهار کرد: «نکته جالب اینجاست که کشور‌هایی که در دوره دولت آقای روحانی روابط سردی با ما داشتند، نیز برای حضور در مراسم تحلیف آقای رئیسی اعلام آمادگی کرده‌اند.»

او نام این کشور‌ها را بیان نکرد. پیش از این گفته شده بود که ممکن است عربستان سعودی به این مراسم نماینده اعزام کند.

مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم ساعت ۱۷ روز پنجشنبه چهاردهم خرداد ماه در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بسته شدن فرودگاه‌های استان تهران و برخی استان‌های همجوار به مدت چند ساعت در روز ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ خبر داد.

«محمد حسن ذیبخش» گفت: «باتوجه به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری منتخب در تاریخ ۱۴ مردادماه، همه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه مهرآباد، امام خمینی، پیام، آزادی و قزوین از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ بسته اعلام می شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ۷۰ میهمان خارجی در مراسم تحلیف رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..