تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عجیب ملی‌پوش والیبال پس از شکست مقابل کانادا

میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال کشور مان پس از شکست مقابل کانادا اظهار داشت: المپیک است و فشار بازی‌ها زیاد است. زمانی برای ریکاوری نداشتیم؛ البته همه اینها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰درصد بهتر بازی می‌کردیم ۳ بر صفر می‌بردیم.

به گزارش روزنو، وی افزود: بعد از دیدار با لهستان و ونزوئلا بالا بودیم و ممنون هستیم از کانادایی‌ها که با چکی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند. این بازی برای کانادایی‌ها حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان آمدند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: امروز روز بد ما بود، اما با چکی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم؛ البته همه بازی‌ها سخت است.

وی در مورد بازی بعدی با ایتالیا عنوان کرد: ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که نتیجه مناسبی بگیریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عجیب ملی‌پوش والیبال پس از شکست مقابل کانادا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..