تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی 100 درصدی سپاه در واکسینه کردن مردم

فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی 100 درصدی سپاه استان در واکسینه کردن مردم خبر داد و گفت: هرکسی که در اجرای سند ملی واکسیناسیون با ما همکاری نکند بدون شک ضدانقلاب است و در خلاف جهت منافع مردم حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا را حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: تحقق اجرای سند واکسیناسیون برای سپاه امروز همچون روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه اگر واکسیناسیون با سرعت انجام نشود، تاب‌آوری مردم کاهش پیدا می‌کند، افزود: کندی واکسیناسیون موجب نزدیک‌تر شدن ما به شرایط بحرانی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش جهادی کادر بهداشت در اجرای سند ملی واکسیناسیون گفت: ظرفیت واکسیناسیون در گیلان در سال ۲۰ هزار دوز است، اما ما شاهدیم که روزانه بیش از این میزان توسط این قشر در حال تزریق است.

عبدالله پور با تأکید بر جدی گرفتن واکسیناسیون در شهرستان‌ها بیان کرد: فرماندهان سپاه‌های نواحی از نظر ما فرمانده میدانی مدیریت واکسیناسیون کرونا هستند و هر شب باید گزارش پیشرفت اقدامات خود را به ما ارائه کنند.

وی با اذعان به اینکه واکسیناسیون ۷۰ درصدی هدف‌گذاری وزارت بهداشت است، اما ما آمادگی داریم تا ۱۰۰ درصد مردم را نسبت به این بیماری واکسینه کنیم، تصریح کرد: هر اداره‌ای که در راستای واکسیناسیون کرونا عمداً یا سهواً کوتاهی و سهل‌انگاری کند، مسؤولش را بازداشت و با آن برخورد می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرکسی که در اجرای سند ملی واکسیناسیون با ما همکاری نکند بدون شک ضدانقلاب است و در خلاف جهت منافع مردم حرکت می‌کند، گفت: از امروز تا ۶۰ روز دیگر کار سپاه در تمامی بخش‌ها تعطیل بوده و همه خادمان مردم در سپاه در ایام تعطیل نیز پای‌کار هستند.

عبدالله پور با اشاره به عزم سپاه در تسریع واکسیناسیون کرونا در استان ازجمله در رشت گفت: ۴۰ مرکز واکسیناسیون در رشت مهیا شده و به‌سرعت واکسینه کردن مردم در این شهرستان بزرگ نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی 100 درصدی سپاه در واکسینه کردن مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..