تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمارستان بوئین‌زهرا مملو از بیماران کرونایی

آقاعلی از بستری بیش از ۵۸ نفر از ساکنین شهرستان در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، آقاعلی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: از یکایک شهروندان تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت جدیت را داشته باشند چرا که دیگر در بیمارستان امیرالمومنین جایی برای پذیرش بیمار جدید نیست.

به گفته فرماندار بوئین زهرا، متاسفانه طی ۴۸ ساعت گذشته ۳ نفر از هم شهرستانی‌ها که همگی کمتر از ۶۰ سال داشتند به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در بیمارستان امیرالمومنین به دلیل خستگی کادر درمانی نیاز به همکاری پرستاران و بهورزان هستیم .

اقاعلی گفت: محدودیت تردد بین ساعت های ۱۰ شب تا ۳ صبح با جدیت از سوی ناجا پیگیری و همچنین با اصنافی که از ماسک استفاده نکنند و یا به افرادی که فاقد ماسک هستند خدمات بدهند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمارستان بوئین‌زهرا مملو از بیماران کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..