تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفعمی: بسیج دانشجویی از لحظه شکل‌گیری تا امروز در مسیر ولایت بوده

در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ؛

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی از لحظه شکل گیری تا امروز در مسیر ولایت حرکت کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی از لحظه شکل گیری تا امروز در مسیر ولایت حرکت کرده است.

کفعمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ که در محل سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد گفت: بسیج دانشجویی از لحظه شکل گیری تا امروز در مسیر ولایت حرکت کرده با این وجود ما باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به ما توفیق حضور در شجره طیبه بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی را داده است.

وی با بیان اینکه ما در گام دوم انقلاب اسلامی باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم افزود: رهبر معظم انقلاب در اول خرداد سال ۹۸ و در آخرین دیدار حضوری خود در جمع دانشجویان نکاتی را در خصوص گام دوم انقلاب و حرکت عمومی جامعه به سمت چشم انداز‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کردند که براین اساس نگاه معظم له این بوده که حرکت عمومی جامعه به سمت آرمان‌ها باید افزایش پیدا کند و محسوس‌تر شود و با این وجود ایشان تاکید کردند که ما باید یک حرکت عمومی معقول به سمت اهداف انقلاب داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: به تعبیر رهبرمعظم انقلاب حرکت عمومی به سمت چشم انداز‌ها و ارمان‌های انقلاب باید توام با شناخت، جهت گیری، امیدبخشی و راهکار‌های علمی باشد و این مسئله‌ای است که نیازمند تمرکز و پیگیری است.

وی بر ضرورت تقویت نقش آفرینی بدنه تشکلی بسیج دانشجویی تاکید کرد و افزود: تامین امکانات و تجهیزات و ارایه پشتیبانی‌های عمومی و تخصصی باید به نحوی باشد که بدنه تشکلی بسیج دانشجویی نقش افرینی جدی داشته باشد و سازمان نیز به هدایت، راهبری و پشتیبانی از نقش آفرینی بدنه بسیج دانشجویی بپردازد به هر روی امیدواریم این روند بتواند به تحول بیشتر در بسیج دانشجویی منجر شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از زحمات محمدجواد نیک روش رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی قدردانی کرد و افزود: آقای نیک روش در زمان مسئولیت خود در سازمان بسیج دانشجویی با اقدامات جهادی و عالمانه خود مسیر تحول این سازمان را در سطح کشور سرعت بخشید و قطعا این اقدامات در حافظه دانشجویی حفظ خواهد شد.

کفعمی بیان کرد: امیدواریم که ما نیز بتوانیم مسیر اعتلا و تحولی را که در سازمان بسیج دانشجویی آغاز شده است را با قوت پیش ببریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفعمی: بسیج دانشجویی از لحظه شکل‌گیری تا امروز در مسیر ولایت بوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..