تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن عید غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود

افسانه تیرانداز، کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: ولایت‌مداری رمز پیروزی جوامع اسلامی است که باید در مناسبت‌های مختلف از جمله عید غدیر اهمیت این روز برای نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: عید غدیر، بزرگترین عید مسلمانان است که در این روز دین اسلام به کمال و تعالی رسیده و نعمت رسالت تکمیل شد. در عظمت عید غدیر روایات و احادیث متعددی وارد شده است.

تیرانداز گسترش عدالت و ولایت‌مداری را مهم‎‌ترین فلسفه غدیر دانست و تصریح کرد: برنامه‌های امور بانوان در این ایام با رویکرد تبیین واقعه غدیر و اهمیت ولایت و ولایت‌مداری برگزار می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برپایی «جشن عید غدیر خم» از سوی اعضای ستاد طرح نهضت پیشرفت بانوان در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مراسم عصر روز ۶ مردادماه در محل بلوار نوبهار، بوستان نوبهار از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

وی در پایان این مراسم را همراه با سخنرانی، مولودی‌خوانی و شعرخوانی دانست و گفت: اثبات ولایت و حجت الهی حضرت امیرالمؤمنین(ع) بر اساس فضائل ایشان در احادیث همچنین طرح سؤال و پاسخگویی به سؤالات مطرح شده از برنامه‌های اجرایی این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن عید غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..