تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق: یک ماه است که از ایران برق وارد نکرده‌ایم

وزارت برق عراق اعلام کرد که این کشور در یک ماه اخیر هیچ گونه برقی از ایران دریافت نکرده است.

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از الفرات نیوز، عادل کریم، سرپرست وزارت برق عراق در گفت‌وگویی تلویزیونی تاکید کرد که این وزارت در یک ماه اخیر هیچ‌گونه نیروی برقی از ایران دریافت نکرده است.

وی گفت: تولید کنونی برق عراق ۱۹۵۰۰ الی ۲۱ هزار مگا وات است و این کشور برای فراهم کردن انرژی برق به طور کامل به ۳۵ هزار مگا وات نیاز دارد.

سرپرست وزارت برق عراق همچنین تاکید کرد: اگر از ما حمایت نشود، عراق در تابستان آینده با فاجعه رو به رو خواهد شد زیرا هر سال ما باید ۱۵۰۰ مگا وات بیشتر تولید کنیم و باید از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق: یک ماه است که از ایران برق وارد نکرده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..