تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود همه گروههای خونی به ویژه منفی در خوزستان

با توجه به کمبود خون به ویژه گروه‌های منفی در خوزستان ، داوطلبان اهدا به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،مدیرکل انتقال خوزستان با اشاره به اینکه ۹ مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و روز اهدای خون است گفت: باتوجه به کاهش ذخایر خونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، هم اکنون به تمامی گروه‌های خونی نیاز شدید است.
کمبود همه گروههای خونی به ویژه منفی در خوزستان
دکتر علی فیضی با درخواست از مردم برای اهدای خون افزود: میزان اهدای خون در خوزستان نسبت به ماه گذشته کاهش یافته که شیوع کرونا و گرمای هوا از جمله عوامل موثر هستند.

بیشتر بخوانید : کاهش ذخایر خون و نیاز به همه گروههای خونی در خوزستان

وی با دعوت از مردم برای حضور در پویش اهدای خون برای رفع مشکل بیماران نیازمند گفت: در مراکز خون گیری دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری به خوبی اعمال می‌شود، تمامی نیرو‌های انتقال خون واکسینه شده اند و افراد اهدا کننده نیز معمولا در صورت داشتن بیماری یا هر نوع مشکل خاص مراجعه نمی‌کنند.


 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود همه گروههای خونی به ویژه منفی در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..