تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد اتوبوس‌های برون شهری با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ، ممنوع

جانشین پلیس راه استان همدان؛

برای رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه اتوبوس‌های برون شهری، تردد اتوبوس‌ها با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ممنوع است.

تردد اتوبوس‌های برون شهری با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ، ممنوعبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، جانشین پلیس راه استان همدان گفت:  تردد با ۵۰ درصد ظرفیت مسافر دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا است که پلیس راه موظف به اجرای این طرح است. 

سرهنگ غلامعلی همایی افزود: تردد خودور‌های غیربومی از شهر‌های قرمز به داخل استان همدان هم ممنوع و ۷ پاسگاه در سراسر استان بر اجرای این ممنوعیت نظارت کامل دارند.

وی تصریح کرد : در روز‌های تعطیل نیز ورود خودرو‌های شهرستان‌های استان به غیر شهرستان بهار به مراکز استان ممنوع است. 

هم اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان‌های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد اتوبوس‌های برون شهری با بیش از ۵۰ درصد ظرفیت ، ممنوع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..