تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژاپن ۳ میلیون دز واکسن کرونا به ایران اهدا می‌کند

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران گفت: در ۲ روز آینده محموله دوم واکسن اهدایی دولت ژاپن وارد تهران می شود.

 آیکاوا کازوتوشی (AIKAWA KAZUTSHI) روز جمعه یکم مرداد ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نیاوران تهران در جمع خبرنگاران افزود: هفته گذشته محموله اول واکسن اهدایی ژاپن به تعداد یک میلیون و ۱۰۰ دز در تهران تحویل مقامات ذیربط داده شد.

وی ادامه داد: انتظار می رود که در ۲ روز آینده هم بقیه واکسن های اهدایی ژاپن در قالب محموله دوم وارد تهران شود که درمجموع سه میلیون دز واکسن کرونا توکیو به ایران اهدا می کند.

سفیر ژاپن در ایران افزود: امروز در یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا حضور یافتم و مشاهده کردیم واکسن اهدایی دولت ژاپن به شهروندان ایرانی تزریق شده است.

کاراتوشی ادامه داد: مبارزه با ویروس کرونا موضوع اضطراری جامعه جهانی است و همه باید برای کنترل بیماری به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش ایرنا، ایکاوا کاراتوشی سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران و دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران

از روند تزریق واکسن اهدا شده دولت ژاپن به ایران بازدید کردند.

نخستین محموله از واکسن‌های ساخت ژاپن شامل «یک میلیون و ۸۷ هزار و ۵۷۰» دُز واکسن، روز جمعه یکم مرداد ۱۴۰۰ از طریق سازمان ملل به وزارت بهداشت ایران تحویل شد.

ژاپن قرار است در مجموع، حدود سه میلیون دز واکسن به ایران اهدا کند. این مجموعه، بخشی از ۱۱ میلیون دُز واکسن اهدایی توکیو به کشورهای مختلف جهان است که در چارچوب برنامه کوواکس ارایه می شود.

سفارت ژاپن در تهران در پیام خود ابراز امیدواری کرد که همکاری دولت آن کشور و سازمان ملل، بتواند گامی مثبت برای افزایش مقاومت در برابر کرونا در میان کشورهای آسیا و اقیانوسیه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژاپن ۳ میلیون دز واکسن کرونا به ایران اهدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..